SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
v
Huh, beetje laat, maar volgens mij heb je mijn post vrijdag niet gelezen voor je antwoorddequote:Op vrijdag 21 november 2025 12:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de lente en zomer heb je er hier vele van gehad. In de herfst en winter zijn ze schaars + koud.
Ik dacht alleen in het noorden.quote:Op zondag 23 november 2025 09:02 schreef Haags het volgende:
Code geel.
De zon schijnt al sinds 00.00 @:nattekat
Was het maar zo'n feest. Beter dan al die 25+ dagenquote:Op zondag 23 november 2025 04:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, beetje laat, maar volgens mij heb je mijn post vrijdag niet gelezen voor je antwoordde
Ik zei, toen het een graad of 0-5 en zonnig was, dat het mijn favoriete weertype was, dat heb ik in de zomer natuurlijk niet gezien hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |