Zal je wat opvrolijkenquote:Op donderdag 20 november 2025 23:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Grijze treurnis ohne ende
Jij zit nu in de bergen, dus niet klagen. Dikke pakketten schneequote:Op donderdag 20 november 2025 23:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Grijze treurnis ohne ende
Ow, geen haat, maar februari is echt nog veel te koud en dan zitten november t/m januari er al op.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je haat tegen februari vandaan komt. De natuur komt langzaam weer tot leven, de dagen worden aanzienlijk langer (niveau oktober), de zon schijnt meer dan de voorgaande drie maanden, een drogere periode breekt aan.
Alleen de temperatuur is gemiddeld gezien wat laag. Al kun je in het tweede deel van februari echt wel al warmte van de zon merken altijd vind ik.
Nee, er zijn echt wel een paar maanden slechter qua weer dan februari, gemiddeld genomen dan.
Oo, ik zit in de dikke sneeuw hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zal je wat opvrolijken![]()
[ afbeelding ]
Zelfde maar zon net onder.
[ afbeelding ] is luxor uitzicht kings off the valley
En nog een paar ballonnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, goed gesneeuwd hierquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij zit nu in de bergen, dus niet klagen. Dikke pakketten schnee
Dat bedoel ik juist. Het 'slechtste' zit er dan al op. Het 'leven' ontwaakt weer langzaam. Machtig mooi tochquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ow, geen haat, maar februari is echt nog veel te koud en dan zitten november t/m januari er al op.
Voor mij komt de zon net te laat op op weg naar werk.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
Een fotograaf heeft nu wel een goeie ochtend.
Oranje bol, blauwe lucht en bevroren slootjes.
Morgen wekker zetten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor mij komt de zon net te laat op op weg naar werk.
Hagel en sneeuwquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:17 schreef Jor_Dii het volgende:
In het noorden nu (natte) sneeuwbuien?
Morgen herfstdrift festival, dus wekker niet te vroegquote:
Ohh dikke doe ik het ook voor hoorquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oo, ik zit in de dikke sneeuw hoor.
Wel een verschil
Ga je de vallei ook bezoeken?
Laat maar lekker daar.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:17 schreef Jor_Dii het volgende:
In het noorden nu (natte) sneeuwbuien?
In de lente en zomer heb je er hier vele van gehad. In de herfst en winter zijn ze schaars + koud.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:35 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel echt mijn meest favoriete weertype zo hoor, wat een machtig mooie dag
Hier ook niet overdreven veel wind dat is wel fijnquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Laat maar lekker daar.
Hier helder, zonnig weer en weinig wind. Mijn favoriete weer op koude dagen.
Sneeuw net als het weekend begint is wel heel leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |