Ja, maar als je slechts tijdsnelste bent mag je niet met 9.quote:Op zondag 23 november 2025 21:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zijn er toch weinig problemen te verwachten?
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 23 november 2025 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, maar als je slechts tijdsnelste bent mag je niet met 9.
Bij de eerste hoeveel moeten ze dan staan?quote:Op zondag 23 november 2025 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Top 6 toch? Dat lijkt mij ook niet echt een probleem (bij de vrouwen).quote:Op zondag 23 november 2025 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de eerste hoeveel moeten ze dan staan?
Toen waren alledrie de vrouwen in vorm.quote:Op zondag 23 november 2025 21:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de verschillen waren vorig jaar een stuk groter.
Dat maakt toch niet uit voor de punten? Winnen is winnen.quote:Op zondag 23 november 2025 21:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de verschillen waren vorig jaar een stuk groter.
Dat weet ik niet zo. Volgens mij telt dat alleen voor de individuele afstanden.quote:Op zondag 23 november 2025 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Maximum 9 athletes for NOCs that have qualified for the Team Pursuit event and have also
been allocated the maximum quota for all individual events for the respective gender, counting
only athletes qualified by the SOQCP ranking as defined in D.1.1.
Live opgenomen.quote:Op zondag 23 november 2025 21:20 schreef AllesKaputt het volgende:
De Top 2000 Café boomers zijn ingeslapen, nu ook live op NPO3.
Allerlei afstanden volgens Henry, ik zie voornamelijk kermisnummers.quote:
Met het oog op de OS. Als je weet dat je een marge van 1+ seconde hebt schaatst het toch wat prettiger.quote:Op zondag 23 november 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit voor de punten? Winnen is winnen.
Zou dat qua energie met het duwen zoveel uitmaken dat Groenewoud niet top is?quote:Op zondag 23 november 2025 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen waren alledrie de vrouwen in vorm.
Dat is natuurlijk zo, maar Groenewoud rijdt de afgelopen weken als een natte dweil in het ronde. Dan valt het nog mee dat ze winnen.quote:Op zondag 23 november 2025 21:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met het oog op de OS. Als je weet dat je een marge van 1+ seconde hebt schaatst het toch wat prettiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |