Ik weet het ook niet, te veel chaos.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mag nou niet meedoen?
Oh ja. Gisteren duurde het ook al een half uur voor ik wist wie die Duitse docent was.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat 'Immer Hansie' figuur die gisteren doorsloeg na die rattenopdracht
My best Chess is the snakesquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mag nou niet meedoen?
Ja hij en Jesse, allebei van die gezichten die 'oh ja, die is er ook nog' oproepen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh ja. Gisteren duurde het ook al een half uur voor ik wist wie die Duitse docent was.Ik vergeet hem gewoon.
Die gaat pas weg als hij die ton heeftquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:26 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat Floris eerder naar huis gaat. Ziet er ongelukkig uit.
maatje 42 toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niemand heeft het HHB gekeken
Want dan zou je weten wat een slof is
Of wanneer Senna hem dumptquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat pas weg als hij die ton heeft
Dit is ook een kwestie van wanneer en niet echt of het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
Fatima mag de rug van Diego insmeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |