appeltje eitjequote:
Duhquote:Op maandag 24 november 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezuss... Florie jankt al vor de brief open is
Omdat er alleen nog maar naar nieuws is gekomen met een zwarte brief. Mensen dood, operaties enzoquote:Op maandag 24 november 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom huilt iedereen als ze nog niet weten wat er aan de hand is.
Vader Floris krijgt operatie.
Ja ok maar gelijk half hysterisch vind ik wel een beetje, tja, iets of zo.quote:Op maandag 24 november 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat er alleen nog maar naar nieuws is gekomen met een zwarte brief. Mensen dood, operaties enzo
ja zowaarquote:Op maandag 24 november 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, dat heeft de Febo wel discreet in beeld gebracht.
Naou ja, of mensen naar huis toe roepen op straffe van relatie uitquote:Op maandag 24 november 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat er alleen nog maar naar nieuws is gekomen met een zwarte brief. Mensen dood, operaties enzo
Die trut Chess gelijk met haar Flootje oh Flootjequote:Op maandag 24 november 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel meer daar, voordat de brief open was, huilde er al een paar.
Ja echt he. Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op maandag 24 november 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die trut Chess gelijk met haar Flootje oh Flootje![]()
Dat was ejvjl toch?quote:Op maandag 24 november 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Naou ja, of mensen naar huis toe roepen op straffe van relatie uit
Ja, Chess roept grote irritatie op.quote:Op maandag 24 november 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he. Overdrijven is ook een vak hoor.
quote:Op maandag 24 november 2025 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Chess roept grote irritatie op.
Die wil hem wel graag troosten.quote:Op maandag 24 november 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he. Overdrijven is ook een vak hoor.
Roeland... Hehequote:Op maandag 24 november 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
Mercedes is bang dat de Duitser gek is op haar
snap ik welquote:Op maandag 24 november 2025 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
Mercedes vindt roeland een beetje engig.
Absoluut. Nog een week en Senna komt weer langs om even duidelijk te maken dat Floris van haar is.quote:
Nee die ken ook niks, te verwend door zijn moedertjequote:Op maandag 24 november 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Diego is niet blij met zijn mederat, die kan geen eens patat bakken.
Ik vermoed dat ook.quote:Op maandag 24 november 2025 19:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Nee die ken ook niks, te verwend door zijn moedertje
ik ben Erikquote:
4 kratten voor 2 personen.quote:Op maandag 24 november 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Boodschappen.. volgens de VO geen moment te laat
voor DieEgo![]()
[ afbeelding ]
Goed omschreven.quote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben Erik
ik ben 50 jaar
en kan niet met emotionele momenten omgaan
die heeft maar 1 gezichtquote:
Je weet zelfs die moeilijke naam!quote:Op maandag 24 november 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Na 4 jaar Vlamingen in BB geen enkele moeite meer met het verstaan van Therese.
pink je ook een traantje wegquote:
Voor de kerst misschien.quote:Op maandag 24 november 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh SlooMaa wil heel graag naar huis toe
quote:Op maandag 24 november 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, en elke alndere reden is ook goed
Dat zit er dik in en dan nog die lampen erbij.quote:Op maandag 24 november 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die lui stoken denk ik enorm
Ze lopen er allemaal zo bloot bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |