SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tussle266 op 25-11-2025 09:17:44 ]All Day I Dream About Stemlijsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:09 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb nog 2 dingetjes, eerst de ALA-lijsten:Is dit echt allemaal gedraaid op Radio 2 dit jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar door zou ik zeggen.
Ik heb nog 2 dingetjes, eerst de ALA-lijsten:Best veel uit de KINK wat niet in de Top 2000 staat. Hoeveel uit die lijst hebben er überhaupt ooit de Top 2000 gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
All-time bedoel je? Dat kan ik wel even uitzoeken zo?quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best veel uit de KINK wat niet in de Top 2000 staat. Hoeveel uit die lijst hebben er überhaupt ooit de Top 2000 gehaald?
Ja, want ik ga er vanuit dat die uitvallers de keuzelijst ook nog wel halen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
All-time bedoel je? Dat kan ik wel even uitzoeken zo?
'Even' was een beetje een onderschatting, want het zijn er veel meer dan ik dacht. Dat doe ik niet even met een excelletje a = b. Ik kom er later even op terug.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want ik ga er vanuit dat die uitvallers de keuzelijst ook nog wel halen.
En dan heb je er ook nog die wel op de keuzelijst staan, maar die het nooit hebben gehaald, natuurlijk.
Ik heb nog 2 dingetjes, eerst de ALA-lijsten:Leuk al dat alternatiefs, maar hoe zit het met de Q Top 1500?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:11 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nog de appelmoes met de kers:En in je vorige overzichten zag ik zelfs nog meer Taylor Swift / ABBA nummers, dus verwacht maar weer acht nieuwe Taylor Swifts erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
U vraagt. Zal hem straks even doen. Die komt qua aantal wel in de buurt van Kink, alleen met heel andere samenstelling.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:43 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Leuk al dat alternatiefs, maar hoe zit het met de Q Top 1500?
Bij Taylor mist August nog inderdaad. Bij ABBA zie ik hem niet, zeg eens voor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:47 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
En in je vorige overzichten zag ik zelfs nog meer Taylor Swift / ABBA nummers, dus verwacht maar weer acht nieuwe Taylor Swifts erbij.
En Everything Has Changed. Wat ABBA betreft: Je noemde Honey, Honey eerder in deze reeksquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bij Taylor mist August nog inderdaad. Bij ABBA zie ik hem niet, zeg eens voor.
Klopt allemaal. Laatste maand niet bijgewerkt 🤦quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:52 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
En Everything Has Changed. Wat ABBA betreft: Je noemde Honey, Honey eerder in deze reeks
Dit zijn ze, mogelijk nog wat andere hollandsche hits die ik ertussen zag (maar zoals gisteren gezegd ben ik dat destijds vergeten te noteren.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:43 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Leuk al dat alternatiefs, maar hoe zit het met de Q Top 1500?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Zou goed nieuws zijn. I Dare You nu toch wat vreemd als enige XX keuzequote:Op woensdag 26 november 2025 09:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik houd de playlist nog steeds met een schuin oog in de gaten, Crystalized is gisteren nog even naar de meerdere keren lijst gepromoveerd. Voor wat het waard is.
The XX is in de breedte best vaak (nou ja, kinderhand...) gedraaid dit jaar, viel me op. Naast I Dare You en 2x Crystalized ook On Hold en Islands wel eens voorbij gekomen.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou goed nieuws zijn. I Dare You nu toch wat vreemd als enige XX keuze
Top 4851 vs top 2490 levert op:quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want ik ga er vanuit dat die uitvallers de keuzelijst ook nog wel halen.
En dan heb je er ook nog die wel op de keuzelijst staan, maar die het nooit hebben gehaald, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |