Je bent bang voor je hoofd/eventuele nachtmerries als je gaat slapen, toch? Heeft een van je begeleiders geen mogelijkheid om die angst bij je weg te nemen?quote:Op zondag 23 november 2025 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jawel...
Ben gewoon wat labiel
Om tien uur die kant opdan ben ik voor elf uur thuis
Ik zit nu al te miepen over bedtijd. Snap als het onbegrijpelijk is. Alleen het is zo ongelooflijk moeilijk op het moment.
Het is meer dan een kwestie van doen
Je hebt gelijkquote:Op zondag 23 november 2025 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent bang voor je hoofd/eventuele nachtmerries als je gaat slapen, toch? Heeft een van je begeleiders geen mogelijkheid om die angst bij je weg te nemen?
Het is natuurlijk heel logisch, daar niet van. Je hebt een beerput open getrokken, dat wordt in dromen/nachtmerries verwerkt. Dat weet je ongetwijfeld maar ik wil het nog eens zeggen omdat het dus toch wel gaat komen (sorry, klinkt cru). Je kan nu wel nachten wakker blijven, maar daar word jij niet stabieler van en het is alleen maar uitstel. Slaap zorgt voor heling, van je lijf en van je brein.
Ik hoop oprecht dat je weer "gewoon" gaat durven slapen. The only way out is through, helaas.
Het was wel pech jaquote:Op maandag 24 november 2025 13:23 schreef Lienekien het volgende:
Verdrietig om wat je door je pech niet af kon maken: ja.
Minderwaardig: nee.
Het had nog veel erger kunnen zijn. Je had nu ook 24/7 in een instelling kunnen zitten.quote:Op maandag 24 november 2025 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En het is ook de gemiddelde leeftijd geweest waarop de meeste mensen met schizofrenie hun unset hebben.
Plus de bipolaire stoornis, de PTSS, eetproblemen en de emotionele ontwikkeling die bij mij niet lekker gelopen is was het een recept voor problemen.
Het is wat het is
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 24 november 2025 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het had nog veel erger kunnen zijn. Je had nu ook 24/7 in een instelling kunnen zitten.
Vind dat wel iets om trots op te zijn hoor.quote:Op maandag 24 november 2025 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het kan altijd erger
Het gaat nu met veel moeite, maar ik woon op mezelf
Jazeker 100%quote:Op maandag 24 november 2025 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind dat wel iets om trots op te zijn hoor.
Daar mag je trots op zijnquote:Op maandag 24 november 2025 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het kan altijd erger
Ze hebben het meerdere malen wel gehad over dergelijke woonvormen. Alleen daar ben ik erg duidelijk over: zet mij in een instelling voor goed, dan maak ik een einde aan mijn leven. Het gaat nu met veel moeite, maar ik woon op mezelf
Het is wat het is. Wat je zegt.quote:Op maandag 24 november 2025 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het kan altijd erger
Ze hebben het meerdere malen wel gehad over dergelijke woonvormen. Alleen daar ben ik erg duidelijk over: zet mij in een instelling voor goed, dan maak ik een einde aan mijn leven. Het gaat nu met veel moeite, maar ik woon op mezelf
Thee met CotSquote:Op maandag 24 november 2025 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is wat het is. Wat je zegt.![]()
Heb je vandaag al die grote pot thee gezet?
Nee hoor, dat maakt je geen slecht mens. Het is logisch dat je liever iets leuks dan iets minder leuks doet. Veel plezier met haken straks!quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben een slecht mens...
De psycholoog is ziek en ik voel me opgelucht. Begrijp me niet verkeerd, vind het oprecht erg vervelend voor haar...
Alleen voor mij is het fijn dat ik straks "gewoon" naar een clubje kan gaan. Dat is toch wel een behoorlijk stuk leuker dan EMDR
Begeleider komt morgen. Die begreep wel dat ik liever even nu naar de haalclub ga.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
De psycholoog is ziek en ik voel me opgelucht. Begrijp me niet verkeerd, vind het oprecht erg vervelend voor haar...
Alleen voor mij is het fijn dat ik straks "gewoon" naar een clubje kan gaan. Dat is toch wel een behoorlijk stuk leuker dan EMDR
Begeleider komt morgen. Die begreep wel dat ik liever even nu naar de haalclub ga.
En dat is belangrijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Welke smaak thee?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu denk ik niks meer doen, wachten op een pakketje en thee drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |