ligt er aan hoe hoog je bed isquote:Op woensdag 19 november 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik die lage kruik ook halen? Voor in bed ofzo.
Ik zit met mijn huidige stookgedrag dus altijd rond de 300 kuub.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een rijtjeswoning zonder spouwmuurisolatie en tot deze week boven enkel glas in gammele aluminium kozijnen, maar ik verbruik net 900 m3 in een jaar. Wat bij mij hielp was de thermostaat op een constante temperatuur zetten, dus niet 's nachts dichtdraaien en dan overdag weer open. Daar moest de cv-ketel telkens veel te hard voor werken, nu doet die gewoon door de dag heen telkens een klein beetje.
niet toen ik op quote druktequote:
oh, dat zou wel onverwacht zijnquote:Op woensdag 19 november 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend komt Sinterklaas cadeautjes brengen
oeh, ik ga een biscoff ijsje pakkenquote:Op woensdag 19 november 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had trouwens een McFlurry met Biscoff op en dat was wel even koud
Klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 19 november 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had trouwens een McFlurry met Biscoff op en dat was wel even koud
Per jaar? Dat is wel heel laagquote:Op woensdag 19 november 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit met mijn huidige stookgedrag dus altijd rond de 300 kuub.
quote:Op woensdag 19 november 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh, ik ga een biscoff ijsje pakken
Zat er dan niet veel bisconquote:Op woensdag 19 november 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond er wat veel biscoff opzitten, maar de combi was lekker
quote:Op woensdag 19 november 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die krengen kosten iets van 4,50 tegenwoordig.
ik zit ook niet hoger dan 300quote:
Douchen jullie niet ofzoquote:
Als ik thuis ben stook ik dus ook in principe niet meer dan één graad bij. Dus 's ochtends is het in de huiskamer bijvoorbeeld 16 graden, dan gaat de thermostaat naar 17. Als het echt (lang) gaat vriezen wijk ik daar wel van af.quote:
Om de dag gemiddeld.quote:
Ik douche ook altijd smerig heetquote:
jazeker wel, maar niet elke dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |