Waarom heeft die een roze baardquote:Op woensdag 19 november 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
oeh deze staat daar ook
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
omdat de sint eigenlijk een vrouw isquote:
Sinterklazinaquote:Op woensdag 19 november 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat de sint eigenlijk een vrouw is
quote:Op woensdag 19 november 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zin om je vol te proppen met piepschuim
ja, met roze baardquote:
i luf itquote:Op woensdag 19 november 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
<----------------------
Ziet er niet zo goed uit, maar dat past bij mijn stijl tbh
aahaahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 19 november 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn maag dat heel erg leuk gaat vinden.
Ik vind het eigenlijk al knap van CHatGPT dat ie meteen door had wat ik had getekend...quote:
Die verwachten wij elke dagquote:Op woensdag 19 november 2025 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon natte ellende.
HDPquote:Op woensdag 19 november 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Afspraak waar ik geen zin in had dit weekend heeft zichzelf afgezegd
er komen wel wat dingen in mijn geheuegen terug nu ja.quote:Op woensdag 19 november 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Beste plannen zijn gecancelde plannen
quote:Op woensdag 19 november 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Afspraak waar ik geen zin in had dit weekend heeft zichzelf afgezegd
Ik verwacht geen cadeautjes dit jaarquote:Op woensdag 19 november 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend komt Sinterklaas cadeautjes brengen
Met Sinterklaas sowieso nooit.quote:Op woensdag 19 november 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik verwacht geen cadeautjes dit jaar
Ik heb ze voor mezelf gekocht dus weet wat ik ga krijgen.quote:Op woensdag 19 november 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik verwacht geen cadeautjes dit jaar
56% lijkt me sterk, zelfs in ontwikkelingslanden als China en Rusland zitten ze met 23C en de ramen open in de volksflatjesquote:Op woensdag 19 november 2025 21:03 schreef UitStraling het volgende:
"56 procent van Nederlanders draait verwarming niet open vanwege te hoge energiekosten, kiezen tussen warm blijven of eten op tafel"
_!
24 uur per week werken en maar klagen dat alles zo duur is.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
56% lijkt me sterk, zelfs in ontwikkelingslanden als China en Rusland zitten ze met 23C en de ramen open in de volksflatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |