Ze zoeken haar omdat ze een belangrijke getuige zou zijn. Maar dat blijkt voor zo ver ik kan lezen nergens uit. Daarom mijn vraag.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:28 schreef Kim-Holland het volgende:
De politie vreest voor haar leven. Daarom zoeken ze haar..
https://www.limburger.nl/(...)bosch/106014789.html
Er zal heus meer aan de hand zijn dan dat ze naar buiten brengen en niet voor niks met een foto én bij opsporing verzocht.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zoeken haar omdat ze een belangrijke getuige zou zijn. Maar dat blijkt voor zo ver ik kan lezen nergens uit. Daarom mijn vraag.
Dat denk ik ook, maar lekker vaag artikel weer.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Er zal heus meer aan de hand zijn dan dat ze naar buiten brengen en niet voor niks met een foto én bij opsporing verzocht.
Het 2de.quote:Op woensdag 17 december 2025 05:52 schreef Lyrebird het volgende:
Spreek je dat uit als herken bos of is het herkun bos?
quote:Inwoners van de Limburgse plaatsen Herkenbosch en Montfort moeten in de bossen alert zijn op "verstoringen" in de grond. Dat vraagt de politie na de dood van Paul Vossen (66) en de vermissing van de moeder van de 49-jarige Duitser die daarvoor vastzit.
Snap de oproep wel. Het is een immens natuurgebied daar op de grens dus het is echt zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:55 schreef Kim-Holland het volgende:
De Telegraaf maakt het helemaal mooi.
Lugubere oproep politie: kijk in bossen Limburg uit naar begraven moeder van verdachte van moord op Paul Vossen
Daar zou je zo een detective over kunnen schrijven. Met een inspecteur uit een andere regio die zich afvraagt of het herken bos of herkun bos is. En of het Mont ford, Mont for, Monfort of Monfor is. En die dan Limbo’s gaat ondervragen en geen idee heeft wat ze zeggen. En laten we er een liefdesinterest (love interest, geen idee wat dat in het Nederlands is) in plaatsen met de naam Jade. Waarbij hij zich afvraagt of dat wordt uitgesproken als “jade” of “djeed”. Het blijkt Jade te zijn, waarbij de inspecteur zijn hoofd schudt.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:49 schreef Toine51 het volgende:
Ik denk dat die zoon die moeder heeft omgebracht en geprobeerd heeft er financieel iets uit te krijgen, pensioen, verzekering oid, en dat die Paul Vossdn erachter is gekomen. Die deed namelijk in verzekeringen/financiën..
Zo ong...
Inspecteur Kjeldquote:Op woensdag 17 december 2025 12:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Daar zou je zo een detective over kunnen schrijven. Met een inspecteur uit een andere regio die zich afvraagt of het herken bos of herkun bos is. En of het Mont ford, Mont for, Monfort of Monfor is. En die dan Limbo’s gaat ondervragen en geen idee heeft wat ze zeggen. En laten we er een liefdesinterest (love interest, geen idee wat dat in het Nederlands is) in plaatsen met de naam Jade. Waarbij hij zich afvraagt of dat wordt uitgesproken als “jade” of “djeed”. Het blijkt Jade te zijn, waarbij de inspecteur zijn hoofd schudt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |