abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219295355

Verdwenen moeder van Duitse verdachte cruciaal in moordonderzoek Paul Vossen

De politie is op zoek naar een vermiste Poolse vrouw die een belangrijke getuige is in het onderzoek naar de dood van Paul Vossen. Het gaat om Teresa Krug, de moeder van de 49-jarige Duitser die eind september werd aangehouden in Montfort in verband met de zaak.

De 66-jarige Vossen werd in september om het leven gebracht in de tuin van zijn woning in Herkenbosch. Tien dagen later werd de Duitse verdachte opgepakt in een woning aan de Kerkstraat in Montfort. Daarbij werd ook een grijze BMW met Zwitsers kenteken in beslag genomen. De verdachte zit nog altijd vast.

Niet kunnen vinden
Teresa is ooit begonnen met het huren van het huis aan de Kerkstraat en is voor de politie een belangrijke getuige. Vanaf maart van dit jaar ontbreekt echter elk spoor van haar. "We hebben er alles aan gedaan om haar te traceren, maar we hebben haar helaas nog steeds niet kunnen vinden", zegt de politie dinsdagavond in Opsporing Verzocht.

Mogelijk niet in leven
Het is nog onduidelijk waarom ze is verdwenen en de politie vreest dat de vrouw mogelijk niet meer in leven is. Niemand heeft haar als vermist opgegeven. Daarom roept de politie mensen die haar na maart nog hebben gezien of gesproken, of weten wat er met haar is gebeurd, zich dringend te melden.

Rondtrekkend bestaan
De 69-jarige Poolse leidde een rondtrekkend bestaan en verbleef op verschillende plekken in Europa. In Limburg woonde ze in Herkenbosch en Venlo; haar laatst bekende woonplaats was Montfort. Ze stond ook bekend onder de naam Anna Kulpa.
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
pi_219296873
Hoezo is die vrouw een belangrijke getuige?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 19 november 2025 @ 13:19:51 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219296944
Zelfs al zouden ze haar vinden dan wil ze misschien helemaal niet eens praten. Steek die moeite maar in het rondkrijgen van de zaak.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219297000
De politie vreest voor haar leven. Daarom zoeken ze haar..

https://www.limburger.nl/(...)bosch/106014789.html
pi_219297034
quote:
3s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:28 schreef Kim-Holland het volgende:
De politie vreest voor haar leven. Daarom zoeken ze haar..

https://www.limburger.nl/(...)bosch/106014789.html
Ze zoeken haar omdat ze een belangrijke getuige zou zijn. Maar dat blijkt voor zo ver ik kan lezen nergens uit. Daarom mijn vraag.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219297081
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:35 schreef vosss het volgende:

[..]
Ze zoeken haar omdat ze een belangrijke getuige zou zijn. Maar dat blijkt voor zo ver ik kan lezen nergens uit. Daarom mijn vraag.
Er zal heus meer aan de hand zijn dan dat ze naar buiten brengen en niet voor niks met een foto én bij opsporing verzocht.
pi_219297147
quote:
6s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Er zal heus meer aan de hand zijn dan dat ze naar buiten brengen en niet voor niks met een foto én bij opsporing verzocht.
Dat denk ik ook, maar lekker vaag artikel weer.

Een Poolse vrouw met een Duitse zoon en een Zwitserse auto, de vrouw heet Teresa en soms Anna.
Oké, succes met zoeken politie Limburg.
pi_219298778
Politie ontvangt zes tips over vermiste moeder van Duitse verdachte in moordzaak Paul Vossen

Er zijn zes tips binnengekomen bij de politie na de uitzending van Opsporing Verzocht dinsdagavond. Daarin werd aandacht gevraagd voor de vermissing van Teresa Krug, de moeder van de 49-jarige Duitser die eind september werd aangehouden in Montfort in verband met de moord op Paul Vossen.

Al sinds maart ontbreekt elk spoor van de 69-jarige Teresa. Ze werd ook niet als vermist opgegeven. Dat terwijl ze als belangrijke getuige wordt gezien in de moordzaak.

Onduidelijk
Het is nog onduidelijk waarom de vrouw is verdwenen. De politie vreest dat Teresa mogelijk niet meer in leven is. Daarom riepen ze via het televisieprogramma mensen op die meer weten over de vrouw om zich te melden. Het rechercheteam onderzoekt de zes binnengekomen tips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')