abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2025 @ 16:59:24 #101
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219298354
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:45 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Via Aliexpress zou het eigenlijk niet binnen mogen komen. Alleen via geregistreerde webshops/winkels in Nederland en wellicht sommige EU landen.
Douane is zwaar understaffed. Alles komt binnen wat je koopt.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 20 november 2025 @ 19:15:49 #102
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219305064
Miauw
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 20 november 2025 @ 21:20:09 #103
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219306136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:59 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Douane is zwaar understaffed. Alles komt binnen wat je koopt.
Oh dan ben ik zeker die ene sukkel waarvan stelselmatig dingen worden onderschept vanwege de zware overtreding om een paar lollige bedrukte t-shirts te willen bestellen vanuit Whereverstan etc. Leuk om te weten dat kruisbogen en cobra's wel gewoon doorkomen.
pi_219306413
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik heb last van vijf schijtende buurtkatten, gesprekken met eigenaren en buurtwhatsapp gedoe. Zeven gezinnen hebben last van die katten. Schijten en pissen en vechten in onze tuinen, zo smerig.

Willen ze mee betalen aan een sensor, maar ik wil dat gepiep en vogelwerende zooi niet. Wij willen dat ze hun huisdieren op de kattenbak leren schijten. Dat kan ook bij een volwassen kat, kost ze drie maanden intensieve training.

Jouw huisdier, jouw overlast.

Hier pleuren ze die beesten om 9 uur naar buiten, tja. Ik ben na 2,5 jaar stont, vliegen en pislucht en onderhandelen zover dat de kattenval komt en die beesten 15 kilometer verderop gedumpt gaan worden in het bos.

Oplossing nogmaals:
Jouw keuze, jouw huisdier en jouw afval. Training kost drie maanden. Gratis online, maar das teveel moeite voor de gemiddelde kattenbezitter. Hondenbezitsters ruimen toch ook de stront van hun baby’s op!
Wat een leven heb je dan als je daar druk om maakt, zie nu echt een oud vrouwtje voor me van 70 die erg zuur is.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219306880
quote:
10s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat een leven heb je dan als je daar druk om maakt, zie nu echt een oud vrouwtje voor me van 70 die erg zuur is.
Haha, lol :P

Enfin en weer ontopic, ik vind het heel heftig dat dieren beschoten en mishandeld worden.
Ik ben anti huisdier want dat is altijd zielig. Konijntje voor een 8 jarige anno 2025, of een hamster. :r
Dieren horen hun ding te kunnen doen.

Dit soort berichten uit de OP moeten toch een eye opener zijn voor katteneigenaren, met een kattenluik en met een mening dat hun diamantje s’nachts naar buiten moet?

En daar zit de crux, jij wil geen kattenbak dus dat beest moet maar naar buiten. En trendy pompom of heet zo’n beestje, moet 21 keer per week uitgelaten worden. Een schildpad kan 70 jaar worden. Kippenhokken moeten uitgemest worden. Vogels moeten vliegen, die stop je niet in een kooi.

Maar ja, ik ben een bitch en jullie zijn dierenvrienden 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')