Tot drie keer.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:42 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hoe onnozel ben jij?
"Jeetje, ik schiet zomaar per ongeluk met een kruisboog een kat in zijn flikker, ja sorry" Schei uit.
Wie verzint hier nou iets dan. Ga je eigen topics verneuken ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kat mag wettelijk niet los rondlopen. Dan ben je deels verantwoordelijk voor het *faciliteren*
quote:Ja, in Nederland mag een kat wettelijk gewoon buiten lopen. Er is geen landelijke wet die zegt dat katten binnen moeten blijven of niet los mogen lopen, zoals bij honden.
Lol, ik ga niet met AI-gegenereerde teksten zitten praten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Wie verzint hier nou iets dan. Ga je eigen topics verneuken ofzo.
[..]
Je moet gewoon ophouden met je onzin. Dit soort berichten veroordeel je. Als je dit nuanceert ben je niet goed bij je hoofd. Schaam je.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lol, ik ga niet met AI-gegenereerde teksten zitten praten.
Dit is niet waar.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kat mag wettelijk niet los rondlopen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)europese-regelgevingquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Maar het staat je vrij om aan te tonen waar dat wettelijk geregeld is.
Nee, ik sta er neutraal in tot de conclusie van het onderzoek er is.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:49 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden met je onzin. Dit soort berichten veroordeel je. Als je dit nuanceert ben je niet goed bij je hoofd. Schaam je.
Ow, oke, je bent dus echt gewoon zo'n laag figuur die niet wil reageren op feiten. Gecondoleerd, je karakter is niks waard meerquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lol, ik ga niet met AI-gegenereerde teksten zitten praten.
Kat laten rondlopen is feitelijk verbodenquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)europese-regelgeving
Kijk, nou praat je verstandig.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
Maargoed, ik verlaat het topic weer vanwege lange tenen.
Ja het is niet omdat je weet dat je dom bent geweest en het niet wil toegeven hequote:Op dinsdag 18 november 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
Maargoed, ik verlaat het topic weer vanwege lange tenen.
Die user heeft ooit hier op Fok én terminale kanker gefaket, én daarna gedaan alsof ie een donatie gedaan heeft aan het KWF.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow, oke, je bent dus echt gewoon zo'n laag figuur die niet wil reageren op feiten. Gecondoleerd, je karakter is niks waard meer
Niet katten maar mensen zijn de grootste uitroeiers van dierensoorten. Dus dat hele artikel begint al met onzin en onwaarheden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)europese-regelgeving
Ow Jezus, ik ga niet graag op de persoonlijke toer om mensen hun argumenten neer te halen, dus zal dit niet gebruiken als weerwoord tegen hem.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
D
[..]
Die user heeft ooit hier op Fok én terminale kanker gefaket, én daarna gedaan alsof ie een donatie gedaan heeft aan het KWF.
Dat zegt alles over hem...
Oh ja, dat is ook zo. Geen woorden meer aan vuil maken dus.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
D
[..]
Die user heeft ooit hier op Fok én terminale kanker gefaket, én daarna gedaan alsof ie een donatie gedaan heeft aan het KWF.
Dat zegt alles over hem...
Lieden die last hebben van loslopende katten zijn vaak gefrustreerde autisten die altijd wel wat te janken hebben. Als het geen kat is zoeken ze wel wat anders te zeuren en miepen. Vaak zijn juist zij de smerige asocialen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die een kat als huisdier hebben maar deze smeerlappen dan in andermans tuin laten rondlopen en schijten……. Vreselijk smerig asociaal volk.
Maar om die beesten dan direct af te knallen is ook alweer zoiets hé…..
Ik heb last van vijf schijtende buurtkatten, gesprekken met eigenaren en buurtwhatsapp gedoe. Zeven gezinnen hebben last van die katten. Schijten en pissen en vechten in onze tuinen, zo smerig.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ik post uit principe niet meer in NWS en POL, maar ik maar hier een uitzondering voor.
Wat voor een #&%&*+ moet je zijn om überhaupt op het idee te komen om zoiets te doen, laat staan het daadwerkelijk te doen![]()
![]()
Onbegrijpelijk.
Ik zou er een klein fortuin voor over hebben (a la snipersafari in Bosnië) om mij 5 minuten alleen te laten in een kleine afgesloten ruimte met deze monsters![]()
![]()
op aliexpress heb ik nog nooit extra gegevens moeten invullen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:41 schreef Cockwhale het volgende:
Valt toch zo te traceren wie in de buurt een kruisboog heeft? Om zo'n ding te kopen, moet je namelijk best wat gegevens aanleveren bij zo'n shop.
Je hebt duidelijk geen verstand van katten.quote:Op woensdag 19 november 2025 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb last van vijf schijtende buurtkatten, gesprekken met eigenaren en buurtwhatsapp gedoe. Zeven gezinnen hebben last van die katten. Schijten en pissen en vechten in onze tuinen, zo smerig.
Willen ze mee betalen aan een sensor, maar ik wil dat gepiep en vogelwerende zooi niet. Wij willen dat ze hun huisdieren op de kattenbak leren schijten. Dat kan ook bij een volwassen kat, kost ze drie maanden intensieve training.
Jouw huisdier, jouw overlast.
Hier pleuren ze die beesten om 9 uur naar buiten, tja. Ik ben na 2,5 jaar stont, vliegen en pislucht en onderhandelen zover dat de kattenval komt en die beesten 15 kilometer verderop gedumpt gaan worden in het bos.
Oplossing nogmaals:
Jouw keuze, jouw huisdier en jouw afval. Training kost drie maanden. Gratis online, maar das teveel moeite voor de gemiddelde kattenbezitter. Hondenbezitsters ruimen toch ook de stront van hun baby’s op!
Bad grandpa.quote:Op woensdag 19 november 2025 07:47 schreef Harvest89 het volgende:
Dat is hartstikke zielig.
Mijn opa deed dat ook als er katten in zijn tuin kwamen, maar die gebruikte een luchtbuks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |