abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219512684
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ik was best gehecht aan de inloop waar ik ben weggestuurd maar ironisch genoeg ben ik daardoor nu wel op een plek terecht gekomen waar ik beter op mijn plek ben, meer leeftijdgenoten, iets minder zware gespreks onderwerpen waardoor ik minder triggers heb en wat meer mijn doelgroep
Weggestuurd? Hoezo dat dan?
Wel fijn dat je nu meer op je plek bent
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 22:41:45 #252
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_219513875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Hebben ze jou de deur gewezen? :o
Had je je zwaar misdragen dan? :o
Helicopteren moet je niet midden op de inloop doen :P
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_219514252
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 december 2025 22:41 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Helicopteren moet je niet midden op de inloop doen :P
In de zin van swaffelen?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219514463
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Hebben ze jou de deur gewezen? :o
Had je je zwaar misdragen dan? :o
Niet zwaar misdragen, in principe kon ik er weinig aan doen, een van de aanleidingen van mijn aanvallen( decolleté) zorgde voor teveel onrust en ik had een opmerking over K gemaakt die hun vrouwonvriendelijk vonden
pi_219515700
Ik heb maandag met de ambulante hulp afgesproken dat hun meegaan naar het juridisch loket, dit gaat dit jaar niet meer lukken, dus ik denk ergens in januari
Hun zijn voorstander ervan om met K en ouders een gesprek aan te gaan , ik ben daar vrij duidelijk over geweest dat ik dat niet wil daar waren ze volgens mij niet zo blij mee maar ik zie de meerwaarde daar niet van in, sterker nog ik heb gewoon geen zin in mezelf mentaal te moeten voorbereiden op een gesprek met haar en te moeten uitdenken hoe ik op haar manipulaties moet reageren, verspilling van energie naar mijn mening
pi_219516125
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb maandag met de ambulante hulp afgesproken dat hun meegaan naar het juridisch loket, dit gaat dit jaar niet meer lukken, dus ik denk ergens in januari
Toppie ^O^

Als ze daar maar niet komen met hun "met K praten"mantra.
quote:
Hun zijn voorstander ervan om met K en ouders een gesprek aan te gaan , ik ben daar vrij duidelijk over geweest dat ik dat niet wil daar waren ze volgens mij niet zo blij mee maar ik zie de meerwaarde daar niet van in, sterker nog ik heb gewoon geen zin in mezelf mentaal te moeten voorbereiden op een gesprek met haar en te moeten uitdenken hoe ik op haar manipulaties moet reageren, verspilling van energie naar mijn mening
Dat had je eerder al gepost. Of zijn er sinds maandag ontwikkelingen daarin? Dat ze de druk op jou opvoeren ofzo?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219516967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 11:11 schreef r_one het volgende:

[..]
Toppie ^O^

Als ze daar maar niet komen met hun "met K praten"mantra.
[..]
Dat had je eerder al gepost. Of zijn er sinds maandag ontwikkelingen daarin? Dat ze de druk op jou opvoeren ofzo?
Over de telefoon begonnen ze daar eerder over en maandag dus weer, hun zeggen” K zal best open staan voor een gesprek” ja dat weet ik wel zeker maar ik heb wederom aangegeven hiervoor niet open te staan
Ook voor het gesprek met het juridisch loket zalig dat nog duidelijk aangeven om te voorkomen dat ze dat daar ook als optie inbrengen
pi_219517219
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Over de telefoon begonnen ze daar eerder over en maandag dus weer, hun zeggen” K zal best open staan voor een gesprek” ja dat weet ik wel zeker maar ik heb wederom aangegeven hiervoor niet open te staan
Ook voor het gesprek met het juridisch loket zalig dat nog duidelijk aangeven om te voorkomen dat ze dat daar ook als optie inbrengen
K staat helemaal niet -wezenlijk- open voor een gesprek, denk maar even terug aan de vorige keer, hoe ze reageerde.

Een gesprek is voor haar puur een middel om jou in te palmen. Ze heeft schijt aan wat jij te vertellen hebt. Maar ja, dáár gaat je begeleiding voor het gemak even aan voorbij.
.
  woensdag 17 december 2025 @ 14:10:05 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219517254
Dit is dus niet de begeleiding die de eerste keer bij dat gesprek met haar en haar ouders zat?

Ik neem aan dat degene die er toen namens jou bij zat ook niet positief was over het resultaat?

Het lijkt mij een herhaling van zetten die het mogelijk alleen maar erger gaat maken. Waarom zou ze nu ineens wél begrijpen dat ze je met rust moet laten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_219517269
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:05 schreef r_one het volgende:

[..]
K staat helemaal niet -wezenlijk- open voor een gesprek, denk maar even terug aan de vorige keer, hoe ze reageerde.

Een gesprek is voor haar puur een middel om jou in te palmen. Ze heeft schijt aan wat jij te vertellen hebt. Maar ja, dáár gaat je begeleiding voor het gemak even aan voorbij.
Klopt inderdaad, ze hoort volgens mij niet eens wat ik zeg en is bezig mijn zwakke punten te bespelen
pi_219518007
Wat een ongelooflijk loeder is dit zeg

Ademhalen, tot 10 tellen en negeren maar weer

Wat ze ook doet
Eigen verantwoording

[ Bericht 59% gewijzigd door Cupfighter op 17-12-2025 16:02:56 ]
pi_219519398
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:40 schreef Cupfighter het volgende:

Ademhalen, tot 10 tellen en negeren maar weer

Wat ze ook doet
Eigen verantwoording
wie?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219519526
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
wie?
K
pi_219519533
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
K
heeft ze weer wat geflikt?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219519609
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
heeft ze weer wat geflikt?
Ja, iets wat gevoelig ligt, heeft met Melanie te maken
pi_219519634
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja, iets wat gevoelig ligt, heeft met Melanie te maken
enorm vermoeiend
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219519640
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
enorm vermoeiend
Ja, maar wat ik schreef negeren en wat zij doet is niet mijn verantwoording
pi_219519691
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja, maar wat ik schreef negeren en wat zij doet is niet mijn verantwoording
heel goed
hou dit vast
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219520431
Kan er iemand niet namens jou naar dat gesprek? Om jouw boodschap over te brengen?
pi_219520518
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Kan er iemand niet namens jou naar dat gesprek? Om jouw boodschap over te brengen?
Welk gesprek bedoel je?
pi_219522992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:40 schreef Cupfighter het volgende:

Dat ziet je begeleiding toch anders 8)7

Ik heb je 2 mooie plannetjes (waarvan 1 niet serieus) in overweging gegeven hè ;) :s) :P
.
pi_219523792
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
er moet naar mijn mening helemaal niemand in gesprek met K
het is een gebed zonder eind als ze ook maar weer iets aandacht zal krijgen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 18 december 2025 @ 13:40:59 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219525606
Ik vind het heel bijzonder dat de ambulante begeleiding denkt dat een gesprek nut heeft zelfs na een stopgesprek van de politie...

En K is een kutwijf als ze nu gaat lopen dreigen! Heel goed dat jij inziet dat dat wat zij doet echt haar eigen zaak is en dat jij daar niks mee te maken hebt!

Kun je haar niet blokkeren op je telefoon ofzo? Hoe neemt ze nog contact met je op?
pi_219526391
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 13:40 schreef BE het volgende:
Kun je haar niet blokkeren op je telefoon ofzo? Hoe neemt ze nog contact met je op?
Heeft-ie al gedaan. Ze zoekt 'm thuis op, op z'n werk, in de stad op een terrasje,

Ze neemt wel vaak een frivool cadeautje voor 'm mee, dat dan weer wel :s)
.
pi_219533929
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:10 schreef Lienekien het volgende:
Dit is dus niet de begeleiding die de eerste keer bij dat gesprek met haar en haar ouders zat?

Ik neem aan dat degene die er toen namens jou bij zat ook niet positief was over het resultaat?

Het lijkt mij een herhaling van zetten die het mogelijk alleen maar erger gaat maken. Waarom zou ze nu ineens wél begrijpen dat ze je met rust moet laten?
Dit is een nieuwe begeleider
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')