Dat ziet je begeleiding toch andersquote:Op woensdag 17 december 2025 15:40 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een ongelooflijk loeder is dit zeg
er moet naar mijn mening helemaal niemand in gesprek met Kquote:Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Kan er iemand niet namens jou naar dat gesprek? Om jouw boodschap over te brengen?
Heeft-ie al gedaan. Ze zoekt 'm thuis op, op z'n werk, in de stad op een terrasje,quote:Op donderdag 18 december 2025 13:40 schreef BE het volgende:
Kun je haar niet blokkeren op je telefoon ofzo? Hoe neemt ze nog contact met je op?
Dit is een nieuwe begeleiderquote:Op woensdag 17 december 2025 14:10 schreef Lienekien het volgende:
Dit is dus niet de begeleiding die de eerste keer bij dat gesprek met haar en haar ouders zat?
Ik neem aan dat degene die er toen namens jou bij zat ook niet positief was over het resultaat?
Het lijkt mij een herhaling van zetten die het mogelijk alleen maar erger gaat maken. Waarom zou ze nu ineens wél begrijpen dat ze je met rust moet laten?
Ze gooit van alles in de brievenbusquote:Op donderdag 18 december 2025 13:40 schreef BE het volgende:
Ik vind het heel bijzonder dat de ambulante begeleiding denkt dat een gesprek nut heeft zelfs na een stopgesprek van de politie...
En K is een kutwijf als ze nu gaat lopen dreigen! Heel goed dat jij inziet dat dat wat zij doet echt haar eigen zaak is en dat jij daar niks mee te maken hebt!
Kun je haar niet blokkeren op je telefoon ofzo? Hoe neemt ze nog contact met je op?
Ah. Die wil/moet eventjes 'scoren'quote:
Ook briefjes van 20 en 50?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze gooit van alles in de brievenbus
Nee ze probeert me nog niet om te kopenquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah. Die wil/moet eventjes 'scoren'
[..]
Ook briefjes van 20 en 50?![]()
![]()
Zie het als sponsoringquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee ze probeert me nog niet om te kopen
+IMquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan moet ik ook shirtjes dragen met K erop![]()
Oef! Dat is schrikkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:18 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren gevallen op het werk omdat mijn benen niet wouden wat ik van plan was, gelukkig niks gebroken,maar collega’s schrokken wel even
Valt mee, pijn heb ik amper maar ben wel blij dat ik maandag met een arts kan pratenquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef! Dat is schrikken
Gaat het met jou? Niet teveel pijn?
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Valt mee, pijn heb ik amper maar ben wel blij dat ik maandag met een arts kan praten
Zou op een afspraak aansturenquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Valt mee, pijn heb ik amper maar ben wel blij dat ik maandag met een arts kan praten
Dat is ook mijn planquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou op een afspraak aansturen
Dat laatste is toch MDL?quote:Op maandag 22 december 2025 22:22 schreef Cupfighter het volgende:
Het gesprek met de arts verliep goed
Ik krijg een uitnodiging voor de ergotherapie en de uroloog
Ja de ziekte heeft ook invloed op mijn blaas en darmstelsel
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ik werk eigenlijk donderdag en vrijdagochtend maar dat valt nu precies met de kerstdagen dus heb ik aangeboden vandaag en morgen te werken, zo ben ik toch bezig omdat alle sociale activiteiten nu 2 weken dicht zijn en te veel thuis zit en het werk heeft nu iemand extra met mij erbij in de kerstdrukte
... en koop een Satisfyer voor d'rquote:Op woensdag 24 december 2025 14:49 schreef Cupfighter het volgende:
Kerstkaartje gehad van Mama K met de tekst, hou de kerstgedachte in het oog en wees eens lief voor K
Gewoon anoniem versturenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:24 schreef r_one het volgende:
[..]
... en koop een Satisfyer voor d'r
Niet doen. Echt. Niet!quote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon anoniem versturen
Zou het bijna gaan doen
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 december 2025 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet doen. Echt. Niet!
Elk beetje aandacht dat je geeft ziet zij als een opening. Het enige wat je moet doen is negeren. Niets anders. Ze is hardnekkig, maar zodra ze te lang geen reactie heeft gehad geeft ze (hopelijk) vanzelf op. En anders gaat ze zo ver dat je daadwerkelijl aangifte van strafbare feiten kan doen.
Snap ik. Maar als je ook maar een beetje toegeeft, duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Maar het is soms wel verleidelijk om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |