Rest de vraag waar ze hun boodschappen van betalen gaan, of nog weken van de gratis basisvoer leven?quote:Op woensdag 19 november 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Die ratten hebben gewoon niks te verliezen. Ze kunnen niet weggestuurd worden en kans op finale in de eerste maand gingen ze waarschijnlijk sowieso al niet vanuit.
Of het ze op de lange termijn zal helpen, geen idee, maar ze zouden niet de eerste etterbakken zijn die uiteindelijk 'geliefd' de loods verlaten.
met de kennis die beiden hebben gaan ze het nooit redden neequote:Op woensdag 19 november 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Die ratten hebben gewoon niks te verliezen. Ze kunnen niet weggestuurd worden en kans op finale in de eerste maand gingen ze waarschijnlijk sowieso al niet vanuit.
Of het ze op de lange termijn zal helpen, geen idee, maar ze zouden niet de eerste etterbakken zijn die uiteindelijk 'geliefd' de loods verlaten.
Van de vossenquote:Op woensdag 19 november 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rest de vraag waar ze hun boodschappen van betalen gaan, of nog weken van de gratis basisvoer leven?
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Oef die Angelo had ook een maandje nodig om z'n ware aard te laten zien, wat laat die gast zich kennen zeg.
Zie Lisa nog wel zeggen "hier Marlijn, neem 'm maar"
ik krijg zo'n Quincy(EJVJL) vibe nuquote:
Oh ja en zou me niet verbazen. Lullig voor Fatima danquote:Op woensdag 19 november 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg zo'n Quincy(EJVJL) vibe nu
binnen een week weg
het was die Duitser tochquote:Op woensdag 19 november 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar het gebeurt wel altijd jou Peter.
Volgens mij komt ze niet uit ASDquote:Op woensdag 19 november 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is wel een mok van (dom)blondje Amsterdam
quote:Op woensdag 19 november 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Angelo.. Een hoop gaan het niet trekken, Je zie iedereen veranderen hiero..
½Dooie Lisa.. Jahhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 19 november 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Angelo.. Een hoop gaan het niet trekken, Je zie iedereen veranderen hiero..
½Dooie Lisa.. Jahhhh
Mok is van Blond Amsterdamquote:Op woensdag 19 november 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze niet uit ASD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |