Snap ik, want die lag ook grotendeels plat.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Er stond niks op allestoringen, dus het is een leugen
Daar stond niks omdat die site zelf ook onbereikbaar wasquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Moest je hem nu echt uitleggenquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Snap ik, want die lag ook grotendeels plat.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nog zo'n eentjequote:Op dinsdag 18 november 2025 13:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar stond niks omdat die site zelf ook onbereikbaar was
ja want bij jou weet je zeker dat je anders je eigen grap niet snaptquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Moest je hem nu echt uitleggen
De halve wereld is in paniek, ik ren rondjes door het huis uit wanhoop, weet niet meer wat wel of niet sarcastisch bedoeld isquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Moest je hem nu echt uitleggen
Nou bedankt hequote:Op dinsdag 18 november 2025 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja want bij jou weet je zeker dat je anders je eigen grap niet snapt
Het is ook wel schokkend jaquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De halve wereld is in paniek, ik ren rondjes door het huis uit wanhoop, weet niet meer wat wel of niet sarcastisch bedoeld is
Dat had ik vorige keer ook, maar Azure lijkt niet geraakt dus ik kan gewoon doorquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:16 schreef Red_85 het volgende:
Ja dank.
Mijn werk systemen zijn ook naar de klote op het moment.
Back to stand alone Excel dan maar!!quote:
On n off nu 50 minuten ongeveer. Begon om 1230quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:19 schreef Hathor het volgende:
Ik had er heel even last van maar het duurde niet langer dan een paar minuten.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:18 schreef torentje het volgende:
Is toch begrijpelijk, de verkeerde mannen zijn thuis in technische zaken, technische zaken die bedoeld zijn om mensen te verbinden zodat de goede mensen altijd een meerderheid bij de hand hebben.
Het lijkt er op dat het onder controle is ja.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:23 schreef Evangelion het volgende:
Vergeleken met die 503 errors voelde dit als een heel kort probleem.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Ook FOK! doet het steeds niet/wel, dus maar even snel nu het ineens wel werkt
CloudFlare heeft z'n boel niet op orde, waardoor allerlei sites, waaronder FOK!, X, Allestoringen en ChatGPT veel problemen ervaren of helemaal niet bereikbaar zijn.
https://tweakers.net/nieu(...)-diensten-treft.html
Sinds een half uur ongeveer.
Niet dus.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het onder controle is ja.
Lijkt.
Ik ga maar een brug opzoeken denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Ook FOK! doet het steeds niet/wel, dus maar even snel nu het ineens wel werkt
CloudFlare heeft z'n boel niet op orde, waardoor allerlei sites, waaronder FOK!, X, Allestoringen en ChatGPT veel problemen ervaren of helemaal niet bereikbaar zijn.
https://tweakers.net/nieu(...)-diensten-treft.html
Sinds een half uur ongeveer.
Helpen die je dan met een geschikte brug vinden ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga maar een brug opzoeken denk ik.
Denk je zelf na over zelfdoding? www.113.nl
Ewa chickiequote:Op dinsdag 18 november 2025 13:55 schreef yvonne het volgende:
Gebruikers van Gathering of Tweakers merken op dat diensten als ChatGPT, Allestoringen, de website van IKEA en
Ja dat is
ook wel heeeeeeel ernstig.
Bron GoT
Sterktequote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef junkiesietze het volgende:
hoop dat dit de rest van de dag duurt, soms werkt het weer even maar dan klapt ie er weer uit
Praat Nederlands met mij.quote:
quote:
Tja, hier waarschuwde ik een kleine 20 jaar geleden al voor. Kennelijk moet het eerst mis gaan voordat men wakker wordt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Back to stand alone Excel dan maar!!
De SaaS hype
En overheidssites. Niet zo handig als je tijdig zaken moet regelen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:55 schreef yvonne het volgende:
Gebruikers van Gathering of Tweakers merken op dat diensten als ChatGPT, Allestoringen, de website van IKEA en
Ja dat is
ook wel heeeeeeel ernstig.
Bron GoT
Cynisme wordt tegenwoordig ook echt niet meer onderkend.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Uiteraard, want ook die bellen bij verdachte situaties niet de politie.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Nu zijn het weer de nerds hoor die het haasje zijn bij torentje.
De geit is gemolkenquote:Op dinsdag 18 november 2025 15:45 schreef Tengano het volgende:
Attentie attentie.
Dit is Tango Echo November Golf Alpha November Oscar
Ik heb de melding waargenomen.
Herhaling: ik heb de melding waargenomen.
Copy that copy that
over
India?quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets waar ze op stroat poepen. @:onlogisch @:caland
Volgens mij is dat iemand die even de netwerkverbindingen aan het herstellen/reorganiseren isquote:Op dinsdag 18 november 2025 15:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets waar ze op stroat poepen. @:onlogisch @:caland
Das mooi klote dan.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
On n off nu 50 minuten ongeveer. Begon om 1230
Ik heb nieuws voor je, dat is niet te voorkomen.quote:
quote:Besides that, mij maken ze de pis niet lauw. Je moet gewoon altijd zorgen dat je een bekkup heb![]()
copy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |