Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:05 schreef rival het volgende:
dat hangt van de rest van je outfit af natuurlijk.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:34 schreef Moonversion het volgende:
Bij foto 1 vraag ik mij af of je op de boerderij werkt en laarzen aan hebt
Boerderij? 😂 Top. Dan mis ik alleen nog een hooivork. Maar serieus, ik draag graag laarzen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:34 schreef Moonversion het volgende:
Thanks! Snap wat je bedoelt. Sneakers zijn alleen zo… tja, iedereen draagt ze al.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind foto 1 juist leuker dan die afgezaagde sneakers die tegenwoordig door iedereen overal onder worden gedragen.
Maar waarom moet je schoenen aan waarin je wat hoger oogt? Dat paar op de eerste foto ziet er nog heel erg nieuw uit, die zijn niet ingelopen. Kans dat die niet comfortabel zitten de hele tijd, is best aanwezig. Wat voor feestje is het?
Ik zou gaan voor een outfit inclusief schoenen waarin je je fijn voelt.
😂 Haha, makkelijk gezegd! Maar ik kan het niet laten om te twijfelen…quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:14 schreef vosss het volgende:
Gewoon het 1ste paar schoenen die je in de gang tegen komt aantrekken.
Zelfde als met kleren. Gewoon aantrekken wat bovenop de stapel ligt.
Ah ja, thanks voor de tip! 🙂quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:05 schreef rival het volgende:
dat hangt van de rest van je outfit af natuurlijk.
Ah ja, deze boots zijn misschien toch wat te serieus 😅quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:42 schreef Pinuts het volgende:
Ik zou zelf voor de sneakers gaan. Boots kunnen mooi zijn, maar ik vind deze op de foto meer 'legerkistjes'. Dus boots ja, maar deze van de foto vind ik niet zo mooi...
Ah ja, thanks! Tuurlijk 😎quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:57 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Maakt niet uit, als ze maar gepoetst zijn
Dat zou bij mij een groene polo, groene chino en wandelschoenen zijn. Vandaag ben ik boswachter.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:14 schreef vosss het volgende:
Gewoon het 1ste paar schoenen die je in de gang tegen komt aantrekken.
Zelfde als met kleren. Gewoon aantrekken wat bovenop de stapel ligt.
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zou bij mij een groene polo, groene chino en wandelschoenen zijn. Vandaag ben ik boswachter.
Op de boerderij draagt men klompen of werklaarzen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:34 schreef Moonversion het volgende:
Andere mensen zijn echt niet zo obsessief met jouw lengte bezig dat ze verschil merken in wat voor schoenen jij draagt.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:17 schreef DeStilleWandelaar het volgende:
[..]
Thanks! Snap wat je bedoelt. Sneakers zijn alleen zo… tja, iedereen draagt ze al.
En eerlijk is eerlijk: ik ben niet helemaal tevreden met m’n lengte, dus ik gebruik soms van die schoenen die net wat hoger maken. Klein trucje 😉
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |