Misschien.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:46 schreef ricky3 het volgende:
Gaat nog wel harder hoor. Ik ga pas kopen onder de 60k dollar
quote:Op donderdag 20 november 2025 07:46 schreef ricky3 het volgende:
Gaat nog wel harder hoor. Ik ga pas kopen onder de 60k dollar
Ja das wel een leuke. Ik koop eigenlijk überhaupt nooit bitcoin. Maar ik bedoel ik ga mijn eth en xrp weer bijvullenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien.
Ik weet nog de mensen die pas weer gingen kopen onder de $100 in 2014.
Die zitten nog steeds te wachten
Heeft geen nutquote:Op donderdag 20 november 2025 04:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tijd om te verkopen zou ik zeggen. En de dip uit te zingen. Als je naar grote intervallen kijkt zie je alleen maar een daling. Dat zet zich voort. De alts worden een bloedbad zoals gewoonlijk
Als iedereen blijft wachten gaat de prijs vanzelf weer omlaag. De enige reden dat de prijs stijgt is dat steeds meer mensen het willen hebben, want het heeft verder geen waarde.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien.
Ik weet nog de mensen die pas weer gingen kopen onder de $100 in 2014.
Die zitten nog steeds te wachten
Geen waarde? Vrij simpele vraag, wat bepaald of iets waarde heeft?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:24 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als iedereen blijft wachten gaat de prijs vanzelf weer omlaag. De enige reden dat de prijs stijgt is dat steeds meer mensen het willen hebben, want het heeft verder geen waarde.
Hoe hoog moet de prijs zijn om minen rendabel te maken?
Als je nu naar usd gaat koop je er later meer van. Maar ja keuzes keuzes keuzes....quote:Op donderdag 20 november 2025 10:16 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Heeft geen nut
Mijn gemiddel inkoop prijs is nu 25cent per ada
Mijn vet op nieuw begon met dca.
Dus vanaf nu is het gaan dca .
Je hebt intrinsieke waarde, als je het ergens voor kunt gebruiken dat jouw waarde oplevert. Huishoudelijke apparatuur en meubilair, bijvoorbeeld. Of eigenlijk, de meeste dingen. Dan de spullen die je nodig hebt om die dingen te maken. Voornamelijk fossiele brandstoffen en grondstoffen, dus. Dan de fysieke zaken die mooi zijn en/of hun waarde blijven behouden, zoals schilderijen of goud. Dan de waardepapieren die je voor iets waardevols in kunt wisselen. Het geld op je bankrekening is dan een twijfelgeval, want het bestaat niet echt maar heeft wel een vastgestelde waarde. En als laatste dingen die niet fysiek bestaan maar die toch heel gewild zijn. Wat een gek er voor geeft.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen waarde? Vrij simpele vraag, wat bepaald of iets waarde heeft?
Dat is een onzinnige vraag. Als minen niet meer rendabel is dan stappen er miners uit. Daardoor gaat de netwerk-hashrate omlaag en bij de eerstvolgende difficulty-adjustment de difficulty ook, waardoor minen goedkoper wordt.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:24 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoe hoog moet de prijs zijn om minen rendabel te maken?
Totdat alle Bitcoins gemined zijn?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:55 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is een onzinnige vraag. Als minen niet meer rendabel is dan stappen er miners uit. Daardoor gaat de netwerk-hashrate omlaag en bij de eerstvolgende difficulty-adjustment de difficulty ook, waardoor minen goedkoper wordt.
Wordt minen lucratief, dan gaat het precies andersom.
Nou in het geval Bitcoin concurreren we dus met geld op je bankrekening, we weten allemaal dat daar geen tegenwaarde aan hangt, dat is puur gebaseerd op vertrouwen. Kortom wanneer het vertrouwen in Geld daalt, en vertrouwen in Bitcoin stijgt dan geeft men dus meer waarde aan Bitcoin. Echter het is geen level playing field, overheden hebben het monopolie op geld, tijd om dat eens te veranderen.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je hebt intrinsieke waarde, als je het ergens voor kunt gebruiken dat jouw waarde oplevert. Huishoudelijke apparatuur en meubilair, bijvoorbeeld. Of eigenlijk, de meeste dingen. Dan de spullen die je nodig hebt om die dingen te maken. Voornamelijk fossiele brandstoffen en grondstoffen, dus. Dan de fysieke zaken die mooi zijn en/of hun waarde blijven behouden, zoals schilderijen of goud. Dan de waardepapieren die je voor iets waardevols in kunt wisselen. Het geld op je bankrekening is dan een twijfelgeval, want het bestaat niet echt maar heeft wel een vastgestelde waarde. En als laatste dingen die niet fysiek bestaan maar die toch heel gewild zijn. Wat een gek er voor geeft.
Je krijgt ook een vergoeding voor transacties he, en zelfs als alle bitcoins gemined zijn is dat nog geen probleem, ook als al het goud opgegraven is zal niet in 1 keer de waarde kelderen.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Totdat alle Bitcoins gemined zijn?
Je kunt een Euro het beste zien als een aandeel EU. Er zit een hele organisatie achter die de prijs daarvan constant probeert te houden. Bij Bitcoin is het vooral de energieprijs die nu nog de bovengrens bepaalt.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou in het geval Bitcoin concurreren we dus met geld op je bankrekening, we weten allemaal dat daar geen tegenwaarde aan hangt, dat is puur gebaseerd op vertrouwen. Kortom wanneer het vertrouwen in Geld daalt, en vertrouwen in Bitcoin stijgt dan geeft men dus meer waarde aan Bitcoin. Echter het is geen level playing field, overheden hebben het monopolie op geld, tijd om dat eens te veranderen.
Dan blijven de transaction fees over.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Totdat alle Bitcoins gemined zijn?
Maar Bitcoins kun je niet in een kluis leggen.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je krijgt ook een vergoeding voor transacties he, en zelfs als alle bitcoins gemined zijn is dat nog geen probleem, ook als al het goud opgegraven is zal niet in 1 keer de waarde kelderen.
Die zijn puur afhankelijk van de hoeveelheid handel. Als het niet gebruikt wordt als geld (wat volgens mij toch al zelden gebeurt, het wordt in de praktijk meestal omgeruild voor gangbare valuta), dan heb je alleen de mensen die het kopen en verkopen.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef recursief het volgende:
[..]
Dan blijven de transaction fees over.
Dit wordt een beetje een klok-en-klepel-verhaal.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Die zijn puur afhankelijk van de hoeveelheid handel. Als het niet gebruikt wordt als geld (wat volgens mij toch al zelden gebeurt, het wordt in de praktijk meestal omgeruild voor gangbare valuta), dan heb je alleen de mensen die het kopen en verkopen.
Wat is de minimale hoeveelheid Bitcoin die je nog kunt verhandelen zonder dat de transactiekosten duurder zijn?
En dat vind je een negatief iets?quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar Bitcoins kun je niet in een kluis leggen.
En hoe vaak betaalt men met goud?quote:Op donderdag 20 november 2025 11:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Die zijn puur afhankelijk van de hoeveelheid handel. Als het niet gebruikt wordt als geld (wat volgens mij toch al zelden gebeurt, het wordt in de praktijk meestal omgeruild voor gangbare valuta), dan heb je alleen de mensen die het kopen en verkopen.
Wat is de minimale hoeveelheid Bitcoin die je nog kunt verhandelen zonder dat de transactiekosten duurder zijn?
Je kunt je private keys in een kluis leggen als je dat wil.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah ja de zogenaamde experts..quote:Op donderdag 20 november 2025 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Deskundigen in de cryptospace vonden van wel. Bijvoorbeeld:
https://thedigitalbanker.(...)wn-becomes-tailwind/
Mooie is dat we nog meer dan een maand tijd hebben en het in theorie nog steeds zou kunnen gebeuren![]()
Zeker als je in ogenschouw neemt dat 2025 nog amper groei gezien heeft voor BTC en andere assets werkelijk geëxplodeerd zijn zou het mij niet verbazen als we het jaar alsnog op 150k of hoger eindigen.
Ik blijf het grappig vinden dat de mensen die zelf Bitcoins hebben iedereen er van proberen te overtuigen dat ze die ook moeten kopen.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:23 schreef raptorix het volgende:
Het blijft trouwens altijd grappig dat mensen die het minste kennis van Bitcoin hebben het grootste woord voeren.
Ik ga in elk geval niet verkopen. 🤣quote:Op donderdag 20 november 2025 13:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig vinden dat de mensen die zelf Bitcoins hebben iedereen er van proberen te overtuigen dat ze die ook moeten kopen.
Absoluut wel.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |