abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219300853
Gaat nog wel harder hoor. Ik ga pas kopen onder de 60k dollar
pi_219301247
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:46 schreef ricky3 het volgende:
Misschien.

Ik weet nog de mensen die pas weer gingen kopen onder de $100 in 2014.
Die zitten nog steeds te wachten ;)
pi_219301586
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:46 schreef ricky3 het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Misschien.

Ja das wel een leuke. Ik koop eigenlijk überhaupt nooit bitcoin. Maar ik bedoel ik ga mijn eth en xrp weer bijvullen
pi_219301660
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 04:49 schreef Chadi het volgende:

[..]
Tijd om te verkopen zou ik zeggen. En de dip uit te zingen. Als je naar grote intervallen kijkt zie je alleen maar een daling. Dat zet zich voort. De alts worden een bloedbad zoals gewoonlijk
Heeft geen nut
Mijn gemiddel inkoop prijs is nu 25cent per ada
Mijn vet op nieuw begon met dca.

Dus vanaf nu is het gaan dca .
pi_219301688
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Misschien.

Als iedereen blijft wachten gaat de prijs vanzelf weer omlaag. De enige reden dat de prijs stijgt is dat steeds meer mensen het willen hebben, want het heeft verder geen waarde.

Hoe hoog moet de prijs zijn om minen rendabel te maken?
pi_219301791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:24 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Als iedereen blijft wachten gaat de prijs vanzelf weer omlaag. De enige reden dat de prijs stijgt is dat steeds meer mensen het willen hebben, want het heeft verder geen waarde.

Geen waarde? Vrij simpele vraag, wat bepaald of iets waarde heeft?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219301805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:16 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Heeft geen nut
Mijn gemiddel inkoop prijs is nu 25cent per ada
Mijn vet op nieuw begon met dca.

Dus vanaf nu is het gaan dca .
Als je nu naar usd gaat koop je er later meer van. Maar ja keuzes keuzes keuzes....
pi_219301825
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Geen waarde? Vrij simpele vraag, wat bepaald of iets waarde heeft?
Je hebt intrinsieke waarde, als je het ergens voor kunt gebruiken dat jouw waarde oplevert. Huishoudelijke apparatuur en meubilair, bijvoorbeeld. Of eigenlijk, de meeste dingen. Dan de spullen die je nodig hebt om die dingen te maken. Voornamelijk fossiele brandstoffen en grondstoffen, dus. Dan de fysieke zaken die mooi zijn en/of hun waarde blijven behouden, zoals schilderijen of goud. Dan de waardepapieren die je voor iets waardevols in kunt wisselen. Het geld op je bankrekening is dan een twijfelgeval, want het bestaat niet echt maar heeft wel een vastgestelde waarde. En als laatste dingen die niet fysiek bestaan maar die toch heel gewild zijn. Wat een gek er voor geeft.
pi_219301833
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:24 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

Dat is een onzinnige vraag. Als minen niet meer rendabel is dan stappen er miners uit. Daardoor gaat de netwerk-hashrate omlaag en bij de eerstvolgende difficulty-adjustment de difficulty ook, waardoor minen goedkoper wordt.

Wordt minen lucratief, dan gaat het precies andersom.
pi_219301840
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:55 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is een onzinnige vraag. Als minen niet meer rendabel is dan stappen er miners uit. Daardoor gaat de netwerk-hashrate omlaag en bij de eerstvolgende difficulty-adjustment de difficulty ook, waardoor minen goedkoper wordt.

Wordt minen lucratief, dan gaat het precies andersom.
Totdat alle Bitcoins gemined zijn?
pi_219301841
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:54 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je hebt intrinsieke waarde, als je het ergens voor kunt gebruiken dat jouw waarde oplevert. Huishoudelijke apparatuur en meubilair, bijvoorbeeld. Of eigenlijk, de meeste dingen. Dan de spullen die je nodig hebt om die dingen te maken. Voornamelijk fossiele brandstoffen en grondstoffen, dus. Dan de fysieke zaken die mooi zijn en/of hun waarde blijven behouden, zoals schilderijen of goud. Dan de waardepapieren die je voor iets waardevols in kunt wisselen. Het geld op je bankrekening is dan een twijfelgeval, want het bestaat niet echt maar heeft wel een vastgestelde waarde. En als laatste dingen die niet fysiek bestaan maar die toch heel gewild zijn. Wat een gek er voor geeft.
Nou in het geval Bitcoin concurreren we dus met geld op je bankrekening, we weten allemaal dat daar geen tegenwaarde aan hangt, dat is puur gebaseerd op vertrouwen. Kortom wanneer het vertrouwen in Geld daalt, en vertrouwen in Bitcoin stijgt dan geeft men dus meer waarde aan Bitcoin. Echter het is geen level playing field, overheden hebben het monopolie op geld, tijd om dat eens te veranderen.
pi_219301845
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:57 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je krijgt ook een vergoeding voor transacties he, en zelfs als alle bitcoins gemined zijn is dat nog geen probleem, ook als al het goud opgegraven is zal niet in 1 keer de waarde kelderen.
pi_219301855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou in het geval Bitcoin concurreren we dus met geld op je bankrekening, we weten allemaal dat daar geen tegenwaarde aan hangt, dat is puur gebaseerd op vertrouwen. Kortom wanneer het vertrouwen in Geld daalt, en vertrouwen in Bitcoin stijgt dan geeft men dus meer waarde aan Bitcoin. Echter het is geen level playing field, overheden hebben het monopolie op geld, tijd om dat eens te veranderen.
Je kunt een Euro het beste zien als een aandeel EU. Er zit een hele organisatie achter die de prijs daarvan constant probeert te houden. Bij Bitcoin is het vooral de energieprijs die nu nog de bovengrens bepaalt.
pi_219301862
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:57 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dan blijven de transaction fees over.
pi_219301864
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je krijgt ook een vergoeding voor transacties he, en zelfs als alle bitcoins gemined zijn is dat nog geen probleem, ook als al het goud opgegraven is zal niet in 1 keer de waarde kelderen.
Maar Bitcoins kun je niet in een kluis leggen.
pi_219301880
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef recursief het volgende:

[..]
Dan blijven de transaction fees over.
Die zijn puur afhankelijk van de hoeveelheid handel. Als het niet gebruikt wordt als geld (wat volgens mij toch al zelden gebeurt, het wordt in de praktijk meestal omgeruild voor gangbare valuta), dan heb je alleen de mensen die het kopen en verkopen.

Wat is de minimale hoeveelheid Bitcoin die je nog kunt verhandelen zonder dat de transactiekosten duurder zijn?
pi_219301946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:04 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Die zijn puur afhankelijk van de hoeveelheid handel. Als het niet gebruikt wordt als geld (wat volgens mij toch al zelden gebeurt, het wordt in de praktijk meestal omgeruild voor gangbare valuta), dan heb je alleen de mensen die het kopen en verkopen.

Wat is de minimale hoeveelheid Bitcoin die je nog kunt verhandelen zonder dat de transactiekosten duurder zijn?
Dit wordt een beetje een klok-en-klepel-verhaal.
pi_219301959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
En dat vind je een negatief iets?
pi_219301962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:04 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

En hoe vaak betaalt men met goud?
pi_219301965
Het blijft trouwens altijd grappig dat mensen die het minste kennis van Bitcoin hebben het grootste woord voeren.
pi_219301982
quote:

[..]
Je kunt je private keys in een kluis leggen als je dat wil.
  donderdag 20 november 2025 @ 13:07:55 #97
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_219302933
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 01:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Deskundigen in de cryptospace vonden van wel. Bijvoorbeeld:
https://thedigitalbanker.(...)wn-becomes-tailwind/

Mooie is dat we nog meer dan een maand tijd hebben en het in theorie nog steeds zou kunnen gebeuren _O_ _O-

Zeker als je in ogenschouw neemt dat 2025 nog amper groei gezien heeft voor BTC en andere assets werkelijk geëxplodeerd zijn zou het mij niet verbazen als we het jaar alsnog op 150k of hoger eindigen.
Ah ja de zogenaamde experts..
Als je denkt dat BTC dit jaar nog op 150k of hoger kan eindigen, leef je wel echt in een waan.
pi_219302965
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:23 schreef raptorix het volgende:
Het blijft trouwens altijd grappig dat mensen die het minste kennis van Bitcoin hebben het grootste woord voeren.
Ik blijf het grappig vinden dat de mensen die zelf Bitcoins hebben iedereen er van proberen te overtuigen dat ze die ook moeten kopen.
pi_219302971
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:13 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik blijf het grappig vinden dat de mensen die zelf Bitcoins hebben iedereen er van proberen te overtuigen dat ze die ook moeten kopen.
Ik ga in elk geval niet verkopen. 🤣
pi_219303119
quote:

[..]
Absoluut wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')