Ze trommelen elke keer hetzelfde clubje op.quote:Op maandag 17 november 2025 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere, hoeveel "Bekende Nederlanders" zijn er nog over voor dergelijke shit?
Dennis weening viel me toen zo tegen qua karakter. Had ik niet achter hem gezochtquote:Op maandag 17 november 2025 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
Weer VIPS.... Heb me de vorige keer verbaasd over Janice Blok, had niet verwacht dat zij zo'n bikkel zou zijn en ook over Dennis Weening, niet verwacht dat dat zo'n pussy was![]()
Maar vond het seizoen zonder VIPS leuker. Ik ken die koppen nou onderhand wel, zou me niets verbazen als ook hier weer die Sylvia Geersen op haar opgedroogde slakken lippen komt staan zuigen.
Deze namen zeggen mij op Kees na helemaal niets eigenlijkquote:Op donderdag 18 december 2025 08:34 schreef roos94 het volgende:
Och hemel, ik ben echt allergisch voor Thomas Cammaert.
Wat een verschrikkelijke kandidatenlijst.
Wel benieuwd naar hoe rijkeluis kindje Bo Wilkes het gaat doen.
Wat een piepstemmetje heeeft die Ammar zegquote:Op donderdag 18 december 2025 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
Hey, weer Kantelberg. Ook te zien in Vals Spel.....
Zo'n Kees en Ammar zullen wel niet zo ver komen
Met dat stemmetje maakt ie Nederlandstalige volksmuziek, I kid you notquote:Op donderdag 18 december 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een piepstemmetje heeeft die Ammar zegx
Geen wonder dat ik hem niet ken, ben verre van een liefhebber van die muziekquote:Op donderdag 18 december 2025 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met dat stemmetje maakt ie Nederlandstalige volksmuziek, I kid you not
Quote vanuit het House of Villains topic gehaald, want vanmorgen werd bekend dat No Way Back VIPS van SBS6 ook op Videoland te zien zal zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:38 schreef freaky40 het volgende:
Videoland is een belangrijke speler en af en toe kunnen ze er toch nog wat producties wegzetten zoals Lang Leve De Liefde, EJVJL+streams voorheen en Gooische Vrouwen. Misschien toch maar eens goed gaan praten met ze of die samenwerking weer wat intensiever kan, maar ik denk dat Videoland dan onafhankelijk van RTL/DPG moet worden eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja alles tegelijk en de pest met opsparen is dat de kans groot is dat je overal en nergens tegens spoilers aanloopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:20 schreef roos94 het volgende:
Ik wist nieteens dat het er was. Er is nu een hele lange waslijst aan programma's bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja! Raar stemmetjequote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:32 schreef roos94 het volgende:
StevenGENOT. Wat een leuke kerel is dat.
Waarom praat Deborah als Mickey Mouse?
Ik ook. Vind het ook wel top dat de basiskampen invloed hebben op de tocht, middels het spelen van spellen. Hebben ze toch nog wat te doen, naast overleven.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dit seizoen denk ik beter dan de vorige
Ja, was wel even zwak, althans zo leek het. Misschien wilde hij wel het survivallen uitproberen. In elk geval gaat hij zichzelf wel tegenkomen en leert hij zichzelf beter kennen. Heeft een grote mond, neemt graag het voortouw (letterlijk) en komt er dan achter dat dat misschien toch niet zo handig was. Maar, laat zich dan niet kennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
Ondanks dat stemmetje lijkt Deborah toch best een bikkel. Misschien zijn ze nep, maar ze heeft meer ballen dan dat jonge ventje Van Lent. Handje opsteken voor dat eerste kamp, zwak hoor.
Het is wisselend en Arno was een beetje ziekelijk door migraine.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:48 schreef Lalaland79 het volgende:
Wel opvallend dat sommige mensen vaak in beeld zijn en sommige niet/ nooit. Die arno is deze aflevering amper in beeld geweest, ook die voetbalster zie en hoor je weinig.
Daar is dus geen positief of negatief iets over te melden
Je mag er dus iets te weinig óf iets teveel naast zitten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:40 schreef Gia het volgende:
Als je 40 kilo moet afwegen en je mag er 4 kilo naast zitten, dan is dat toch niet tussen de 38 en 42!?
38 kilo is slechts 2 kilo er naast.
Jan kan niet rekenen, dus.
Waren inderdaad 2 héle lange secondes.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:35 schreef KinKiJan het volgende:
Bizar dat er tussen de nummers 1 en 2 slechts 2 seconden gezeten zou hebben. Daar leek het in de beelden totaal niet op. Had liever iemand anders zien winnen, vind deze winnaar geen sympathieke deelnemer maar goed, met sympathie win je zoiets ook niet.
Het seizoen begon wel goed, maar uiteindelijk vond ik het vorige seizoen eigenlijk toch wel wat beter. Misschien de cast? De tocht zelf of hoe het allemaal in beeld is gebracht? Geen idee. Vermakelijk genoeg in elk geval
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |