Zo een burger in de pan en dan doe je zo SMASH met je spatelquote:
Een hele platte hamburger, waardoor de hele hamburger lekker knapperig is. En dan 2 op elkaar in een broodje met kaas erover en tomaat etc. erin.quote:
Op maandagavond?quote:Op maandag 17 november 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Glühwein![]()
#zinan
Jaaa het is veel lekkerder als je het zelf maakt bla bla
Smash burgers. Die kende ik nog niet.quote:Op maandag 17 november 2025 18:05 schreef kwiwi het volgende:
Net overheerlijke smash burgers gemaaktNu lekker op de bank, beetje tv kijken onder een dekentje.
Oh ik dacht dat dat een redelijk bekende trend wasquote:Op maandag 17 november 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smash burgers. Die kende ik nog niet.
Waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 november 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat een redelijk bekende trend was
Zal wel door mijn foodie Feed komen
Of de Hulkquote:Op maandag 17 november 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb dan een beeld van King Kong voor me die met zijn vuisten mensen plet
Of gewoon HULK BURGER SMASH.quote:Op maandag 17 november 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Leuke films wel.quote:Op maandag 17 november 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dacht dat het inmiddels zelfs alweer oud isquote:Op maandag 17 november 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat een redelijk bekende trend was
Zal wel door mijn foodie Feed komen
Ja klopt, maar het was weer een tijdje zo'n hypequote:Op maandag 17 november 2025 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat het inmiddels zelfs alweer oud isBen normaal niet zo van hamburgers, maar zo vind ik ze wel lekker.
een dikke doek die je over je heen kan doen.quote:
Hier is het wel koud omdat de hele dag de voordeur heeft opengestaan en er een paar ramen uitlagenquote:Op maandag 17 november 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
Hier gelukkig niet koud in huis
Onderweg al op afstand de verwarming hoger gezet
Echt wel.quote:
heb je de kranen alweer dicht gedaan trouwens?quote:Op maandag 17 november 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
Hier gelukkig niet koud in huis
Onderweg al op afstand de verwarming hoger gezet
Lekker.. frisjesquote:Op maandag 17 november 2025 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het wel koud omdat de hele dag de voordeur heeft opengestaan en er een paar ramen uitlagen
Nee die staan al 1,5 uur te stromenquote:Op maandag 17 november 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de kranen alweer dicht gedaan trouwens?
draai ze nu maar dicht dan.... das wel lang zatquote:Op maandag 17 november 2025 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die staan al 1,5 uur te stromen
Had ook de thermostaat lager gezet om niet heel de dag voor niks te stokenquote:
Wanneer komt die uit danquote:Op maandag 17 november 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt wel.
Volgende is al in de maak.
Oh oke danquote:Op maandag 17 november 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
draai ze nu maar dicht dan.... das wel lang zat
Verstandigquote:Op maandag 17 november 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook de thermostaat lager gezet om niet heel de dag voor niks te stoken
*Gooit dekentje naar Luctorquote:
2027 dacht ik.quote:
| Forum Opties | |