SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Vaak kan ik het nog wel begrijpen, maar naast een rijbaan staan waar er nog gewoon met flinke snelheid auto's voorbij razen zou elk stukje overlevingsinstinct heel hard nee bij roepen.quote:Op maandag 17 november 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen maken van schrik niet altijd de beste beslissingen. Je moest eens weten wat mensen voor capriolen uithalen als ze met blauwe lampjes aan komt rijden.
Wij reden ook langs Rotterdam vandaagquote:Op maandag 17 november 2025 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanochtend was ook de langste reistijd naar Rotterdam die ik tot dusver gehad heb, dus zal wel.
Wie zijn al die lui waar ik nu op eens de snelweg mee deel?
wat voor Tquote:
Sint Peter Greyquote:
Klinkt russisch.quote:
Ik denk dat het een variant is op Russian Earl Grey, dus dat zou kunnenquote:
quote:Op maandag 17 november 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij reden ook langs Rotterdam vandaag
En hadden ook een lange reistijd
Maar dat kwam met name omdat we iets van 4 uur op een parkeerplaats hebben stil gestaan
Woah. Steun je gewoon Poetinquote:Op maandag 17 november 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
Dat
[..]
Ik denk dat het een variant is op Russian Earl Grey, dus dat zou kunnen
De meldingdoorstuurmensjes deden hun werk niet, dus de pechmonteur kreeg pas na 3 uur wachten de melding doorquote:
Jaquote:
Sterker nog, als je ZELF lego in je bakkes douwt stik je ookquote:Op maandag 17 november 2025 17:35 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)tenlandse-sites.html
Man man man, als je kind LEGO in z'n bakkes douwt stikt het ook
Ja het gaat hier ook sneeuwen begreep ikquote:Op maandag 17 november 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Bodensee sneeuw
Highline179 sneeuw
@:Kwiwi wij willen sneeuwplaatjes
Nice, is er wel w3er voorquote:Op maandag 17 november 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Glühwein![]()
#zinan
Jaaa het is veel lekkerder als je het zelf maakt bla bla
Wasda?quote:Op maandag 17 november 2025 18:05 schreef kwiwi het volgende:
Net overheerlijke smash burgers gemaaktNu lekker op de bank, beetje tv kijken onder een dekentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |