Had ook de thermostaat lager gezet om niet heel de dag voor niks te stokenquote:
Wanneer komt die uit danquote:Op maandag 17 november 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt wel.
Volgende is al in de maak.
Oh oke danquote:Op maandag 17 november 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
draai ze nu maar dicht dan.... das wel lang zat
Verstandigquote:Op maandag 17 november 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook de thermostaat lager gezet om niet heel de dag voor niks te stoken
*Gooit dekentje naar Luctorquote:
2027 dacht ik.quote:
Oh damn. Ook nieuwe Godzilla toch of is het weer zo'n duo film?quote:
Duofilm, al komt er ook een Japanse Godzilla film.quote:Op maandag 17 november 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh damn. Ook nieuwe Godzilla toch of is het weer zo'n duo film?
Oh naja ik vind ze samen ook wel tof.quote:Op maandag 17 november 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duofilm, al komt er ook een Japanse Godzilla film.
Met een titel als Supernova wordt het wel genietenquote:Op maandag 17 november 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh naja ik vind ze samen ook wel tof.Alsnog leuk.
Supernova klinkt wel spannend haha.quote:Op maandag 17 november 2025 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een titel als Supernova wordt het wel genieten
En ze hebben Sam Neill ook in de film
quote:Op maandag 17 november 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, wanneer ga jij het kanaal overnemen? https://www.instagram.com/reel/DRADhNWjJ0F/
Jankerd.quote:Dit is een echte misser . Zelf 15 jaar geleden moeten verhuizen voor industrie terrein 😨 niets tegen in te brengen met 55 gezinnen die elders maar woonruimte moeten gaan zoeken
Dat manneke kijkt wel pijnlijk ongemakkelijkquote:
Rooie kop ookquote:Op maandag 17 november 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat manneke kijkt wel pijnlijk ongemakkelijk
quote:
Die is gevrijwilligd hiervoor denk ikquote:Op maandag 17 november 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat manneke kijkt wel pijnlijk ongemakkelijk
ik ga er vanuit dat ze daar wel een oplossing voor bedenken als ik 1,50 moet dokkenquote:Op maandag 17 november 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt nu van die Disney-kerstkransjes sparen bij de AH, maar je weet niet welke je krijgt en dat vind ik wel kut als je ervoor moet dokken.
Ja moet je in 4 weken tijd voor honderden euro's boodschappen doen om ze hopelijk compleet te krijgen. Om die reden begin ik er niet eens aan.quote:Op maandag 17 november 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt nu van die Disney-kerstkransjes sparen bij de AH, maar je weet niet welke je krijgt en dat vind ik wel kut als je ervoor moet dokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |