Mja. Om ze dan vervolgens nog in het cellofaantje in de oud papier doos te zien verdwijnen.quote:Op maandag 17 november 2025 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Abonnement op een tijdschrift cadeau doen?
Ik vind het juist fijn om te krijgen, beter dan spullen die je eigenlijk liever linea recta de prullenbak in gooit omdat iemand niet wist wat ie moest kopenquote:Op maandag 17 november 2025 15:45 schreef ToT het volgende:
Cadeaubonnen vind ik echt zoiets van: "Ik heb echt geen kut zin om iets voor je te bedenken. Koop zelf ff lekker wat."
Gaat bij jou geld niet gewoon op de grote hoop, en doe je er uiteindelijk boodschappen van? Bij mij welquote:Op maandag 17 november 2025 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon geld geven met een mooie kaart erbij eventueel.
Als ik een cadeau krijg heb ik het liefste geld, daar kan ik iets mee. De rest geef/gooi ik bijna altijd weg.
Want als het iets is wat ik echt nodig had dan had ik het zelf wel gekocht.
En dan ook meteen de uitvoering/merk/type dat ik wil, en niet wat ik toevallig krijg.
Ja natuurlijk, maar wat maakt dat uit dan? Vroeger kon ik altijd VVV bonnen inleveren bij de Jumbo en dat deed ik dan ook als ik die kreeg, dat vond ik de makkelijkste manier om ze uit te geven.quote:Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat bij jou geld niet gewoon op de grote hoop, en doe je er uiteindelijk boodschappen van? Bij mij welDan liever een cadeaubon, daar koop ik altijd ook echt wat leuks mee.
quote:Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat bij jou geld niet gewoon op de grote hoop, en doe je er uiteindelijk boodschappen van? Bij mij welDan liever een cadeaubon, daar koop ik altijd ook echt wat leuks mee.
Fysiek geld voelt net als een cadeaukaart tegenwoordig.quote:Op maandag 17 november 2025 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon geld geven met een mooie kaart erbij eventueel.
Tja, hoe moeilijk is het om 'gratis' boodschappen te halen met een cadeaukaart/contant geld...quote:Op maandag 17 november 2025 21:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[..]
Fysiek geld voelt net als een cadeaukaart tegenwoordig.
Dan moet ik echt op zoek om dat uit te geven anders blijft het thuis in een la liggen.![]()
Boodschappen doe ik met pin / apple pay.
die shit verdwijnt in een la en komt er 10jaar later mss een keer uit.quote:Op maandag 17 november 2025 15:38 schreef roos94 het volgende:
Hoe bedoel je cadeaubonnen gebruiken ze nooit?
Je hebt voor bijna alles tegenwoordig cadeaubon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |