Wel kut als je midden in de winter in die grafkou zit. Ik ga wel de hele dag slapen dan.quote:Op maandag 17 november 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus we hebben covid al gehad, ik heb nu al genoeg van ontwrichtende crisissen.
Dagen geen internet, geen streamers, geen games.quote:
Lolquote:Op maandag 17 november 2025 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dagen geen internet, geen streamers, geen games.
Dan maakt het me niet eens meer uit of ik nog water en voedsel heb.
die games mis ik niet.. maar geen serietje of doomscrollen....quote:Op maandag 17 november 2025 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dagen geen internet, geen streamers, geen games.
Dan maakt het me niet eens meer uit of ik nog water en voedsel heb.
Nou dat is ook wel een beetje dramatisch.quote:Op maandag 17 november 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
die games mis ik niet.. maar geen serietje of doomscrollen....
geef me maar een spuitje
Straks moeten we nog met mensen afspreken voor vermaakquote:Op maandag 17 november 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
die games mis ik niet.. maar geen serietje of doomscrollen....
geef me maar een spuitje
doe niet zo raarquote:Op maandag 17 november 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Straks moeten we nog met mensen afspreken voor vermaak
Ik ga wel naar de persoon toe die het beste voorbereid is lol.quote:Op maandag 17 november 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Schrijven ze dan ook de energieleveranciers aan dat ze de afgelopen jaren verzaakt hebben om de infrastructuur te vernieuwen en uitbreiden omdat ze zakken geld in hun rekening storten belangrijker vonden?quote:
Hier hebben we er 5 in huis. Niet allemaal geweldig maar toch.quote:Op maandag 17 november 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel een goede powerbank dus dat is al iets. Maar misschien moet ik ook even ervoor verzorgen dat hij echt vol is.
Met genoeg dekentje en kaarsjes kom je misschien dan een eind.quote:Op maandag 17 november 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog twee boekenplanken met ongelezen fysieke boeken.
quote:Op maandag 17 november 2025 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Kunnen we het knuffelcontact weer van stal halen.
quote:Op maandag 17 november 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik geen antwoord op.quote:Op maandag 17 november 2025 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schrijven ze dan ook de energieleveranciers aan dat ze de afgelopen jaren verzaakt hebben om de infrastructuur te vernieuwen en uitbreiden omdat ze zakken geld in hun rekening storten belangrijker vonden?
[..]
Hier hebben we er 5 in huis. Niet allemaal geweldig maar toch.
Met rooksignalen?quote:Op maandag 17 november 2025 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zo en 9 maanden later een geboorte golf.quote:Op maandag 17 november 2025 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Kunnen we het knuffelcontact weer van stal halen.
Gewoon net als vroeger heen gaan en kijken of iemand thuis is.quote:
Als we er dan allemaal nog zijn!quote:Op maandag 17 november 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo en 9 maanden later een geboorte golf.
Eerst maar eens dat boekje afwachten.quote:Op maandag 17 november 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel een goede powerbank dus dat is al iets. Maar misschien moet ik ook even ervoor verzorgen dat hij echt vol is.
Ik moest kloppen want de bel doet 't nieequote:Op maandag 17 november 2025 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ouderwets aankloppen bij de voordeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |