Ik moest gisteren ergens een doosje Whiskas afgeven. Dacht wel een beetje aan jou en Hedwigquote:Op zondag 16 november 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
Meteen Hedwig haar snackvoorraad ook meer aanvullen.Ze is wel een beetje verwend maar ja.
Ja maar Hedwig krijgt geen Whiskas enz.quote:Op zondag 16 november 2025 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren ergens een doosje Whiskas afgeven. Dacht wel een beetje aan jou en Hedwig
Vond het wel vreemd dat het bij de gewone post zat. Was gewoon een pakketje zeg maar..
Misschien gewoon zo'n proefpakketje?quote:Op zondag 16 november 2025 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren ergens een doosje Whiskas afgeven. Dacht wel een beetje aan jou en Hedwig
Vond het wel vreemd dat het bij de gewone post zat. Was gewoon een pakketje zeg maar..
Ja denk ik wel of een kitten proefpakketje ofzo wat je vaak kan aanvragen.quote:Op zondag 16 november 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gewoon zo'n proefpakketje?
Gemiste date kans. Zo jammer dit.quote:Op zondag 16 november 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende: [..] Nee, met m'n zusje en m'n papa.
Hoezo vriest het al bij jou?quote:Op zondag 16 november 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja denk ik wel of een kitten proefpakketje ofzo wat je vaak kan aanvragen.
quote:Op zondag 16 november 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
Meteen Hedwig haar snackvoorraad ook meer aanvullen.Ze is wel een beetje verwend maar ja.
Ja godver ik wil dit niet weten.quote:Op zondag 16 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo vriest het al bij jou?
[ link | afbeelding ]
min.quote:Op zondag 16 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hier in het zuidwesten is het nog ruim boven 0quote:Op zondag 16 november 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
Waarom woon ik momenteel nu in het slechte gedeelte.
Vind het alsnog wel koudquote:Op zondag 16 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het zuidwesten is het nog ruim boven 0
Nee, maar het was kattenvoer. Ik vermoedde al dat ze iets anders eetquote:Op zondag 16 november 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar Hedwig krijgt geen Whiskas enz.
Geen idee, het was een doosje van Whiskas, voor de rest heb ik er niet opgelet. Ik was al blij genoeg dat de mensen thuis waren, zodat ik het kwijt was..quote:Op zondag 16 november 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gewoon zo'n proefpakketje?
Maar het vriest hier in ieder geval nog nietquote:
Maar is de stroom van zo'n datacentrum in verhouding tot het niet stoken?quote:
Klopt.quote:Op zondag 16 november 2025 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere gamer wist dit allang.
net als nattekatquote:
Maar je kunt wel serverruimte verhuren om het terug te verdienenquote:Op zondag 16 november 2025 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar is de stroom van zo'n datacentrum in verhouding tot het niet stoken?
Want servers vreten wel een beetje stroom.
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 16 november 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt wel serverruimte verhuren om het terug te verdienen
Oh ik ga wel bij jou wonen.quote:Op zondag 16 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het zuidwesten is het nog ruim boven 0
Ja mijn stofzuiger is ook een straalkachelquote:Op zondag 16 november 2025 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt.
Hier werkt de stofzuiger ook. Daar komt ook een partij warme lucht uit. Ipv de verwarming even de stofzuiger er door en voila. Is het huis ook weer gezogen huehuehue
Ja je moet geen moeilijke vragen stellen hoor.quote:Op zondag 16 november 2025 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
*Kijkt guur vanonder een dekentjequote:Op zondag 16 november 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het vriest hier in ieder geval nog niet
Ja het is ook niet alsof Hedwig het allerbeste krijgt wat er is maar het is al een stuk beter dan die brokjes en natvoer uit de supermarkt.quote:Op zondag 16 november 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, maar het was kattenvoer. Ik vermoedde al dat ze iets anders eet
[..]
Geen idee, het was een doosje van Whiskas, voor de rest heb ik er niet opgelet. Ik was al blij genoeg dat de mensen thuis waren, zodat ik het kwijt was..
Er zijn ook kleine buitjes onderweg op de Noordzee. Misschien een beetje sneeuw vannacht dus?quote:Op zondag 16 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2025 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Dat zit zo: de elektriciteit die het datacentrum gebruikt, wordt betaald door bedrijven die hun data laten verwerken. Daardoor hoeven Terrence en Lesley niet zelf voor die stroom te betalen. De warmte is een bijproduct van die dataverwerking, waardoor het vrijwel gratis beschikbaar komt voor verwarming. In combinatie met zonnepanelen en een batterij - ook onderdeel van het project - wordt nog meer bespaard op energiekosten.
Jawel, maar ik heb er bewust geenquote:
quote:De Eindhovense wijk Limbeek is deze week opgeschud door twee gruwelijke aanvallen op katten met een kruisboog. De dieren werden in de buik en in het hoofd geraakt, maar overleefden het allebei. De dierenarts in de buurt is op zijn hoede: "Het lijkt nu een trend."
Watquote:Op zondag 16 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja bewolking trok net weg toen de zon ermee kapte.quote:Op zondag 16 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nou vind ik datacentrum in een schuur wel sketchy klinken op informatiebeveiligingsgebied.quote:
FOK! in de kelder, lijkt me een prima planquote:Op zondag 16 november 2025 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou vind ik datacentrum in een schuur wel sketchy klinken op informatiebeveiligingsgebied.
Maar dat is een ander verhaal
En dan al het verkeer over een TB glasvezel lijntje van je gewone providerquote:Op zondag 16 november 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
FOK! in de kelder, lijkt me een prima plan
Geen Ziggo nemen danquote:Op zondag 16 november 2025 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan al het verkeer over een TB glasvezel lijntje van je gewone provider
Jammer dat je Tobias zo haat want de FOMO show is altijd wel hilarisch.quote:
nog nooit gezien.quote:Op zondag 16 november 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat je Tobias zo haat want de FOMO show is altijd wel hilarisch.
Hoezo? Hij is altijd de diva van de groep trouwens ook met de FOMO show.quote:Op zondag 16 november 2025 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog nooit gezien.
In ER is zijn ware aard naar boven gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |