SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
kan ik testen met mn nieuwe ramenquote:Op zondag 16 november 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgend weekend 4 graden. Het cocoonen kan beginnen.
quote:
Oh andersom dan ik dacht dusquote:Op zondag 16 november 2025 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou je een vrouw willen worden, alleen maar gezeik.
Lekker bij Hedwig kruipen.quote:
Weinig plek voor mij. En in haar poef gaat het helemaal wat krap worden om samen in te liggen.quote:Op zondag 16 november 2025 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker bij Hedwig kruipen.
Jaquote:
Ja beter dat we afgelopen week op vakantie waren en niet komendequote:
Komende week wordt goed weer om binnen te blijven jaquote:Op zondag 16 november 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beter dat we afgelopen week op vakantie waren en niet komende
Ja maar ja je kan helaas ook niet altijd binnen blijven. Nou oké misschien dat sommige mensen dat weten te presteren.quote:Op zondag 16 november 2025 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komende week wordt goed weer om binnen te blijven ja
Tietenquote:Op zondag 16 november 2025 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort voedsel zorgt ervoor dat mannen een hoge stem krijgen, een aandachtstoornis en tieten.
Die laat ik altijd wegquote:
Ze hadden ook beter mijn kozijnen afgelopen week kunnen doen ipv komendequote:Op zondag 16 november 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beter dat we afgelopen week op vakantie waren en niet komende
Ga ik zo even checken, ken ze dus nietquote:Op zondag 16 november 2025 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
@:Bomenverzameling over boze muziek gesproken, ken je Hatebeak? Dat is een metalband met een papegaai als zanger
Ik ontdekte het eerder deze weekquote:Op zondag 16 november 2025 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik zo even checken, ken ze dus niet
Ik heb ze al aangezet. Je hoort zo wat ik er echt van vindquote:Op zondag 16 november 2025 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ontdekte het eerder deze weekHet is wel death metal en grindcore volgens mij, helaas
Picnicquote:Op zondag 16 november 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja je kan helaas ook niet altijd binnen blijven. Nou oké misschien dat sommige mensen dat weten te presteren.
Mijne ook niet, maar ik vind het wel heel grappigquote:
Ik krijg de laatste tijd op socials veel van die papegaaifilmpjes dat de papegaai iets zegt. Heel erg AI natuurlijk, maar ik word er een beetje ziek van. Misschien dat dat ook wel meespeelt in mijn mening, al zie ik wel dat dit al 10 jaar oud is.quote:Op zondag 16 november 2025 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijne ook niet, maar ik vind het wel heel grappig
Jij moet wel gewoon naar buiten hoor. Wij moeten kunnen blijven lachen om jouw paskamer avonturenquote:
Hier wordt gelukkig goed gestrooid in de winkelstraat dus daar kan ik nog komen.quote:Op zondag 16 november 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij moet wel gewoon naar buiten hoor. Wij moeten kunnen blijven lachen om jouw paskamer avonturen
Met pepernoten?quote:Op zondag 16 november 2025 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier wordt gelukkig goed gestrooid in de winkelstraat dus daar kan ik nog komen.
Ohquote:Op zondag 16 november 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden ook beter mijn kozijnen afgelopen week kunnen doen ipv komende
Maar die hebben lang niet alles en ik vind het ook wel chill om door de supermarkt te lopen om te kijken wat ze hebben.quote:
Dan kun je beter de piet die ze rondstrooit tackelen zodat je gelijk de hele zak hebtquote:Op zondag 16 november 2025 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan loop ik als zo'n stofzuiger rond.
Oeh ja nog elf dagen. Oh nice ik bedenk me dat ik die dag ook naar Duitsland ga voor boodschappen dus dan kan ik lekkere snackjes halen voor tijdens Stranger Things.quote:Op zondag 16 november 2025 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijd voor een aflevering van Stranger Things.
Vroegah, was er naast het huis van mijn ouders een pleintje. En dat was 1 van de pepernotenvulpunten voor de intocht.quote:Op zondag 16 november 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je beter de piet die ze rondstrooit tackelen zodat je gelijk de hele zak hebt
#lifehacksquote:Op zondag 16 november 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroegah, was er naast het huis van mijn ouders een pleintje. En dat was 1 van de pepernotenvulpunten voor de intocht.
Dus als je daar ging staan, bij dat busje dan kreeg je handen vol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |