Ik kijk alleen maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:39 schreef Chandler het volgende:
[..]
Absoluut! nog genoeg te gaan de komende weken/maanden.
Hoe vordert je werkje??
Komen van die grijze stapelblokken, als je goed kijkt zie je die links al staanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:00 schreef Chandler het volgende:
Jij kijkt alleen maar... tsss.. haha
Maar zie dat het al vordert! Wanneer komt het nieuwe hout?
Lekker spierballen klusje dus!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen van die grijze stapelblokken, als je goed kijkt zie je die links al staan
Maar wanneer daar een bak van gemaakt gaat worden geen idee, een zo stapelblok weegt 30 en er komen er 75 oepsssss
Zeker weten en als het mooi weer is ga ik er lekker buiten bij zitten met een bak koffiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
Lekker spierballen klusje dus!
En ga jij dat doen?
Succes!!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2026 07:09 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen
Maak er een on-ver-ge-te-lijke dag van
Heerlijk! Geniet er van!.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh
Vrije dag vandaag, vrouwlief werken. Nog een weekje
Gaaf, succes daar zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 06:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
Heerlijk! Geniet er van!.
Ik heb vandaag een lazersnijcursus!we hebben er zin in!
Ga je moeder belazerenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 06:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
Heerlijk! Geniet er van!.
Ik heb vandaag een lazersnijcursus!we hebben er zin in!
Mogguh!!! Op naar een mooie dag!!quote:Op woensdag 20 mei 2026 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
Helemaal de "Moggûh" vergeten hier.
Bij dezen:
Moggûh
Dan geniet met volle teugen van de dag zodat in je in de avond kan nagenieten van je dagquote:Op donderdag 21 mei 2026 06:55 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen allemaal! De zon schijnt en ik heb zin in de dag, niet in de avond, wel in de dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |