abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 15 mei 2026 @ 04:37:52 #151
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220797508
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 06:45:31 #152
388664 crew  Dotteke
pi_220797697
Morguh c_/ :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797747
:O :W

Goedemorgen alle lieve Fokkers O+
Maak wat fijns van deze dag
pi_220797773
Goedemorgen! _O_

Eens kijken wat ik vandaag allemaal ga doen! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:12:26 #155
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220798332
Goedemorgen c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 05:35:51 #156
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806093
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220806116
Goedemorgen! *O*

pi_220806153
Goedemorgen! Het is weer weekend en straks lekker een garagesale afstruinen! We hebben er zin in!

@Sunshine1982:

Mjam! Ziet er te lekker uit op dit moment! :9
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 07:15:18 #161
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806169
Kijk, het ontbijt wordt al geregeld! ^O^
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220806176
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
Kijk, het ontbijt wordt al geregeld! ^O^
WTF

Dat heb je dat beter geregeld dan ik... mijn date ligt nog te slapen :Z :x
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 07:33:38 #163
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:25 schreef Chandler het volgende:

[..]
WTF

Dat heb je dat beter geregeld dan ik... mijn date ligt nog te slapen :Z :x
Ik doelde op de post van @Sunshine1982 :+
Ontbijt (of nou ja, bakje kwark) zat er rond 6u al in ;)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 07:37:07 #164
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220806183
Goedemorgen maar 5u geslapen RIP
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220806188
Goedemorgen.
Lekker met koffie & katten op schoot wachten tot de fiets naar sportschool vertrekt. Half uur fietsen, sportschool opent om 8:30, tijd genoeg voor nog een bakje c_/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220806193
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:33 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik doelde op de post van @:Sunshine1982 :+
Ontbijt (of nou ja, bakje kwark) zat er rond 6u al in ;)
Zeg, zo wakker ben ik! -O-

Mijn 2e kopje thee met suiker staat al lekker naast mij te stomen!

Over 20 minuten mijn bezoek ff wakker maken, heb straks plannen dus hup bed uit!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 07:43:22 #167
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:41 schreef Chandler het volgende:

[..]
Zeg, zo wakker ben ik! -O-

Mijn 2e kopje thee met suiker staat al lekker naast mij te stomen!

Over 20 minuten mijn bezoek ff wakker maken, heb straks plannen dus hup bed uit!
Straks even naar Duitsland, houdbare boodschappen doen, tanken en tabak halen. Dan even luiers wegbrengen en wat dingen in huis doen. Vrouwlief gaat een dagje werken op zaterdag wat een zeldzaamheid is.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220806204
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Straks even naar Duitsland, houdbare boodschappen doen, tanken en tabak halen. Dan even luiers wegbrengen en wat dingen in huis doen. Vrouwlief gaat een dagje werken op zaterdag wat een zeldzaamheid is.
Dus alle ruimte voor jou! Lekker zeg!

Duitsland doe ik zondag ochtend aan, ik slaap zaterdag in Bad Nieuwschans om de volgende dag lekker op tijd de garagesale daar te kunnen rijden. Kan dan gelijk tanken aangezien mijn auto die dag veel gebruikt wordt en dinsdag door m'n ouders/broer naar schiphol te gaan. (broer rijdt auto terug). Dan is het wel even fijn om getankt te hebben in Duitsland. :@

Hopen dat mijn broer dan ook even weer doorrijd naar Duitsland om hem af te tanken :+

Scheelt echt een hoop $$ momenteel, zeker als je ook boodschappen/rookwaar gaat halen.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 07:53:12 #169
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:45 schreef Chandler het volgende:

[..]
Dus alle ruimte voor jou! Lekker zeg!

Duitsland doe ik zondag ochtend aan, ik slaap zaterdag in Bad Nieuwschans om de volgende dag lekker op tijd de garagesale daar te kunnen rijden. Kan dan gelijk tanken aangezien mijn auto die dag veel gebruikt wordt en dinsdag door m'n ouders/broer naar schiphol te gaan. (broer rijdt auto terug). Dan is het wel even fijn om getankt te hebben in Duitsland. :@

Hopen dat mijn broer dan ook even weer doorrijd naar Duitsland om hem af te tanken :+

Scheelt echt een hoop $$ momenteel, zeker als je ook boodschappen/rookwaar gaat halen.
Klopt, scheelt dat ik in het grensgebied woon, 70-80% van de winkeliersinkomten komt vanuit Duitsland.
Zou mooi zijn als hij net zo slim is idd want het scheelt zo 50c/liter :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 08:15:50 #170
388664 crew  Dotteke
pi_220806273
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220806414
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, scheelt dat ik in het grensgebied woon, 70-80% van de winkeliersinkomten komt vanuit Duitsland.
Zou mooi zijn als hij net zo slim is idd want het scheelt zo 50c/liter :Y
Ik dan weer op 50KM van Duitsland af, maar dan nog scheelt het aardig! Enjoy vandaag!

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Morguh :W
Goedemorgen!

De zon begint hier net te schijnen! *O* en we gaan bijna de deur uit! We hebben er zin in!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 09:50:14 #172
388664 crew  Dotteke
pi_220806903
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:00 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik dan weer op 50KM van Duitsland af, maar dan nog scheelt het aardig! Enjoy vandaag!
[..]
Goedemorgen!

De zon begint hier net te schijnen! *O* en we gaan bijna de deur uit! We hebben er zin in!
Ja het is lekker weer, wat ga je doen vandaag?
Hier wordt al hard gewerkt in de tuin, oude planten bak moet weg 3.60x 50 cm en 60 hoog
AL het zand moet er eerst uit. Helaas is hij gaan rotten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220808087
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het is lekker weer, wat ga je doen vandaag?
Hier wordt al hard gewerkt in de tuin, oude planten bak moet weg 3.60x 50 cm en 60 hoog
AL het zand moet er eerst uit. Helaas is hij gaan rotten.
Deze ochtend ben ik naar een garagesale geweest in Garnwerd, daarna wat gekochte plantjes op de tuin in de grond gezet en nu even thuis!

Straks naar een vriend en daar blijf ik dan ook weer slapen, want daar is de volgende garagesale (van morgen) in de buurt. We hebben er zin in.

Jij succes met de bak, tja, zo gaat dat hé.. i know all about it...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 12:34:51 #174
388664 crew  Dotteke
pi_220808130
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:31 schreef Chandler het volgende:

[..]
Deze ochtend ben ik naar een garagesale geweest in Garnwerd, daarna wat gekochte plantjes op de tuin in de grond gezet en nu even thuis!

Straks naar een vriend en daar blijf ik dan ook weer slapen, want daar is de volgende garagesale (van morgen) in de buurt. We hebben er zin in.

Jij succes met de bak, tja, zo gaat dat hé.. i know all about it...
Jij bent gek op garagesales dus.
Ik zou zeggen geniet er van er zullen er deze zomer nog wel meer voorbij komen denk ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220808181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jij bent gek op garagesales dus.
Ik zou zeggen geniet er van er zullen er deze zomer nog wel meer voorbij komen denk ik
Absoluut! nog genoeg te gaan de komende weken/maanden.

Hoe vordert je werkje?? :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 12:49:25 #176
388664 crew  Dotteke
pi_220808242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:39 schreef Chandler het volgende:

[..]
Absoluut! nog genoeg te gaan de komende weken/maanden.

Hoe vordert je werkje?? :@
Ik kijk alleen maar.
De bak is er uit
Zo even een zeil halen voor over het zand anders heb ik straks een modderpoel als het gaat regenen

Hier zie je nog de bak die er vanmorgen uit is gehaald, het andere gedeelte was er vorige week al uitgehaald
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220808310
Jij kijkt alleen maar... tsss.. haha

Maar zie dat het al vordert! Wanneer komt het nieuwe hout?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 13:33:44 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220808552
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:00 schreef Chandler het volgende:
Jij kijkt alleen maar... tsss.. haha

Maar zie dat het al vordert! Wanneer komt het nieuwe hout?
Komen van die grijze stapelblokken, als je goed kijkt zie je die links al staan
Maar wanneer daar een bak van gemaakt gaat worden geen idee, een zo stapelblok weegt 30 en er komen er 75 oepsssss
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220808557
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Komen van die grijze stapelblokken, als je goed kijkt zie je die links al staan
Maar wanneer daar een bak van gemaakt gaat worden geen idee, een zo stapelblok weegt 30 en er komen er 75 oepsssss
Lekker spierballen klusje dus! :Y

En ga jij dat doen? c_/
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:40:37 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220811161
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:34 schreef Chandler het volgende:

[..]
Lekker spierballen klusje dus! :Y

En ga jij dat doen? c_/
Zeker weten en als het mooi weer is ga ik er lekker buiten bij zitten met een bak koffie :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 04:48:59 #181
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220819257
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220819431
Mogguh :z :Z
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 06:38:05 #183
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220819441
Moggûh @Chandler :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 08:22:36 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220819685
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 04:50:27 #185
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220829410
Moggûh :W

Werken vandaag 830 -1800 :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220829432
Goedemorgen deze morgen! _O_

quote:
88s.gif Op maandag 18 mei 2026 04:50 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh :W

Werken vandaag 830 -1800 :Y
Succes!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 06:09:37 #187
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220829433
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 06:08 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen deze morgen! _O_
[..]
Succes!!
Waarvoor dank _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220829500
Goedemorgen
Maak er een on-ver-ge-te-lijke dag van
pi_220829527
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 07:09 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen
Maak er een on-ver-ge-te-lijke dag van
_O_ that's the spirit!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2026 @ 05:21:16 #190
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220836718
Moggûh :W

Vrije dag vandaag, vrouwlief werken. Nog een weekje *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220836788
quote:
88s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh :W

Vrije dag vandaag, vrouwlief werken. Nog een weekje *O*
Heerlijk! Geniet er van!.

Ik heb vandaag een lazersnijcursus! :Y we hebben er zin in! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2026 @ 06:08:18 #192
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220836790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 06:07 schreef Chandler het volgende:

[..]
Heerlijk! Geniet er van!.

Ik heb vandaag een lazersnijcursus! :Y we hebben er zin in! :)
Gaaf, succes daar zou ik zeggen!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220837672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 06:07 schreef Chandler het volgende:

[..]
Heerlijk! Geniet er van!.

Ik heb vandaag een lazersnijcursus! :Y we hebben er zin in! :)
Ga je moeder belazeren ;)

Ik heb een sjieke thuiswerkdag - niet thuis maar in een grote herenboerderij op Gronings' platteland (alwaar anders twee hondjes alleen thuis zouden zijn).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 06:59:49 #194
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220844577
Helemaal de "Moggûh :W " vergeten hier.

Bij dezen:
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220844578
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
Helemaal de "Moggûh :W " vergeten hier.

Bij dezen:
Moggûh :W
Mogguh!!! Op naar een mooie dag!! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 07:01:02 #196
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220844580
De laatste regendagen, daarna alleen nog maar mooi weer *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2026 @ 05:37:18 #197
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220851642
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 06:26:10 #198
388664 crew  Dotteke
pi_220851683
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220851709
Goedemorgen allemaal! De zon schijnt en ik heb zin in de dag, niet in de avond, wel in de dag! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 07:30:00 #200
388664 crew  Dotteke
pi_220851785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 06:55 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen allemaal! De zon schijnt en ik heb zin in de dag, niet in de avond, wel in de dag! :+
Dan geniet met volle teugen van de dag zodat in je in de avond kan nagenieten van je dag :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')