WTFquote:
Ik doelde op de post van @Sunshine1982quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
WTF
Dat heb je dat beter geregeld dan ik... mijn date ligt nog te slapen:x
Zeg, zo wakker ben ik!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik doelde op de post van @:Sunshine1982
Ontbijt (of nou ja, bakje kwark) zat er rond 6u al in
Straks even naar Duitsland, houdbare boodschappen doen, tanken en tabak halen. Dan even luiers wegbrengen en wat dingen in huis doen. Vrouwlief gaat een dagje werken op zaterdag wat een zeldzaamheid is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zeg, zo wakker ben ik!![]()
Mijn 2e kopje thee met suiker staat al lekker naast mij te stomen!
Over 20 minuten mijn bezoek ff wakker maken, heb straks plannen dus hup bed uit!
Dus alle ruimte voor jou! Lekker zeg!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Straks even naar Duitsland, houdbare boodschappen doen, tanken en tabak halen. Dan even luiers wegbrengen en wat dingen in huis doen. Vrouwlief gaat een dagje werken op zaterdag wat een zeldzaamheid is.
Klopt, scheelt dat ik in het grensgebied woon, 70-80% van de winkeliersinkomten komt vanuit Duitsland.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:45 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dus alle ruimte voor jou! Lekker zeg!
Duitsland doe ik zondag ochtend aan, ik slaap zaterdag in Bad Nieuwschans om de volgende dag lekker op tijd de garagesale daar te kunnen rijden. Kan dan gelijk tanken aangezien mijn auto die dag veel gebruikt wordt en dinsdag door m'n ouders/broer naar schiphol te gaan. (broer rijdt auto terug). Dan is het wel even fijn om getankt te hebben in Duitsland.
Hopen dat mijn broer dan ook even weer doorrijd naar Duitsland om hem af te tanken
Scheelt echt een hoop $$ momenteel, zeker als je ook boodschappen/rookwaar gaat halen.
Ik dan weer op 50KM van Duitsland af, maar dan nog scheelt het aardig! Enjoy vandaag!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, scheelt dat ik in het grensgebied woon, 70-80% van de winkeliersinkomten komt vanuit Duitsland.
Zou mooi zijn als hij net zo slim is idd want het scheelt zo 50c/liter
Goedemorgen!quote:
Ja het is lekker weer, wat ga je doen vandaag?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:00 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik dan weer op 50KM van Duitsland af, maar dan nog scheelt het aardig! Enjoy vandaag!
[..]
Goedemorgen!
De zon begint hier net te schijnen!en we gaan bijna de deur uit! We hebben er zin in!
Deze ochtend ben ik naar een garagesale geweest in Garnwerd, daarna wat gekochte plantjes op de tuin in de grond gezet en nu even thuis!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is lekker weer, wat ga je doen vandaag?
Hier wordt al hard gewerkt in de tuin, oude planten bak moet weg 3.60x 50 cm en 60 hoog
AL het zand moet er eerst uit. Helaas is hij gaan rotten.
Jij bent gek op garagesales dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:31 schreef Chandler het volgende:
[..]
Deze ochtend ben ik naar een garagesale geweest in Garnwerd, daarna wat gekochte plantjes op de tuin in de grond gezet en nu even thuis!
Straks naar een vriend en daar blijf ik dan ook weer slapen, want daar is de volgende garagesale (van morgen) in de buurt. We hebben er zin in.
Jij succes met de bak, tja, zo gaat dat hé.. i know all about it...
Absoluut! nog genoeg te gaan de komende weken/maanden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent gek op garagesales dus.
Ik zou zeggen geniet er van er zullen er deze zomer nog wel meer voorbij komen denk ik
Ik kijk alleen maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:39 schreef Chandler het volgende:
[..]
Absoluut! nog genoeg te gaan de komende weken/maanden.
Hoe vordert je werkje??
Komen van die grijze stapelblokken, als je goed kijkt zie je die links al staanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:00 schreef Chandler het volgende:
Jij kijkt alleen maar... tsss.. haha
Maar zie dat het al vordert! Wanneer komt het nieuwe hout?
Lekker spierballen klusje dus!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen van die grijze stapelblokken, als je goed kijkt zie je die links al staan
Maar wanneer daar een bak van gemaakt gaat worden geen idee, een zo stapelblok weegt 30 en er komen er 75 oepsssss
Zeker weten en als het mooi weer is ga ik er lekker buiten bij zitten met een bak koffiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
Lekker spierballen klusje dus!
En ga jij dat doen?
Succes!!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2026 07:09 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen
Maak er een on-ver-ge-te-lijke dag van
Heerlijk! Geniet er van!.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh
Vrije dag vandaag, vrouwlief werken. Nog een weekje
Gaaf, succes daar zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 06:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
Heerlijk! Geniet er van!.
Ik heb vandaag een lazersnijcursus!we hebben er zin in!
Ga je moeder belazerenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 06:07 schreef Chandler het volgende:
[..]
Heerlijk! Geniet er van!.
Ik heb vandaag een lazersnijcursus!we hebben er zin in!
Mogguh!!! Op naar een mooie dag!!quote:Op woensdag 20 mei 2026 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
Helemaal de "Moggûh" vergeten hier.
Bij dezen:
Moggûh
Dan geniet met volle teugen van de dag zodat in je in de avond kan nagenieten van je dagquote:Op donderdag 21 mei 2026 06:55 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen allemaal! De zon schijnt en ik heb zin in de dag, niet in de avond, wel in de dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |