Lol ik en mobielquote:
Fijne dag Chandler.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 07:08 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen allemaal, straks lekker garagesales rijden en daarna lekker door naar vrienden om de verjaardag van hun oudste dochter (18) te vieren!we hebben er zin in!
Morguh ben ook al een paar uur wakker, maar net pas mijn laptop aan gezet.quote:Op zondag 10 mei 2026 07:59 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen! Ben al een uurtje of 2 wakkerhad zo graag nog even doorgeslapen.. maar heb al wel heel wat aan m'n dag gehad
Ik niet maar ik ben wel wezen multitasken!quote:Op zondag 10 mei 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ben ook al een paar uur wakker, maar net pas mijn laptop aan gezet.
Hey Childquote:
Mooi he die vogeltjes. Ik word ook altijd wakker met vogelgezangquote:Op zondag 10 mei 2026 08:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik niet maar ik ben wel wezen multitasken!terwijl de vogeltjes voor mij zingen!
Idem hier, al zou ik willen dat ze soms even wat later gingen zingen...quote:Op zondag 10 mei 2026 08:53 schreef Dotteke het volgende:
Mooi he die vogeltjes. Ik word ook altijd wakker met vogelgezang
Ja zeker als je er wakker van wordtquote:Op zondag 10 mei 2026 08:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Idem hier, al zou ik willen dat ze soms even wat later gingen zingen...
En dan?quote:
Lekkah!!!quote:
Hier iig niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:32 schreef DoubleDip het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen! (hoop ik)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |