Ok! Moggel dan ipv Goedemoggelquote:
Morguh, wakker of weer aan het slapenquote:
Wakker maar toen nog niet wakker. 😇. Nu wel.quote:
Dat kan je wel eens hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:38 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wakker maar toen nog niet wakker. 😇. Nu wel.
Ja liefst niet te vaak.. 🤣🤣quote:
Idem!quote:
Moggel, jeetje wat vroeg weer!quote:
Welke regen gisteren?quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:28 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen
Maak er ondanks de regen een fijne dag van.
Morguh, hier schijnt de zonquote:Op woensdag 6 mei 2026 07:28 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen
Maak er ondanks de regen een fijne dag van.
Morguh Chandlerquote:Op donderdag 7 mei 2026 06:29 schreef Chandler het volgende:
[..]
Welke regen gisteren?
Oh! Goedemorgen allemaal!
Moggguh Dotteke!quote:
Ga ik zeker doen, jij ook?quote:Op donderdag 7 mei 2026 08:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Moggguh Dotteke!
Geniet van deze mooie dag!
Dank je wel lieverd, jij ook een mooie dagquote:Op donderdag 7 mei 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve FOkkers,
Maak er een mooie dag van, wees lief voor jezelf en de wereld
Zeker! Ik heb alweer heel wat leerlingen om mij heen, al mis ik nog wel de helft!quote:
O hoe kan dat, zieke?quote:Op donderdag 7 mei 2026 09:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb alweer heel wat leerlingen om mij heen, al mis ik nog wel de helft!
Ja we hadden heel veel ziek en blijkbaar nog een aantal op vakantie! hehequote:
Goedemorgen!quote:
Moggûhquote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja we hadden heel veel ziek en blijkbaar nog een aantal op vakantie! hehe
[..]
Goedemorgen!
Laatste werkdag van de week!!!
Wtf voor werk doe jij dan als ik vragen mag? maar iig succes met nog geen weekend hebben!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Moggûh
Heb onregelmatige werktijden. Dit is dag 2 van mijn weekend, zaterdag, maandag, woensdag en donderdag werken. Dan wel een lang weekend op vrijdag, zaterdag en zondag
In een kledingzaak, retail. Reguliere weekenden zijn vrij zeldzaam voor mijquote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wtf voor werk doe jij dan als ik vragen mag? maar iig succes met nog geen weekend hebben!
Oef, en dan ook zo vroeg beginnen??quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
In een kledingzaak, retail. Reguliere weekenden zijn vrij zeldzaam voor mij
Nee, ben gewoon altijd vroeg wakker, ik rij meestal rond 8:25 weg, 9u beginnen.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon altijd vroeg wakker, ik rij meestal rond 8:25 weg, 9u beginnen.
Morguhquote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja we hadden heel veel ziek en blijkbaar nog een aantal op vakantie! hehe
[..]
Goedemorgen!
Laatste werkdag van de week!!!
Vandaag was ik ook wel wat eerder dan anders, voor 4 uur alquote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:32 schreef Chandler het volgende:
[..]Heel erg herkenbaar
Zelf hoef ik pas om 08.15 aanwezig te zijn, ben er altijd al om 07.30-07.40 en val tussen 5 en 6 uit mijn bedpfff
Ja maar stiekem hadden deze leerlingen gewoon al op school moeten zijn, mja...quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. O ja de vakantie periode. En de volgende staat al weer klaar. De zomer vakantie.
Oef, vind je dat niet vervelend? ik soms wel, zou graag tot 6 uur slapen maar vaak al voor 5 wakker.. (probeer wel te blijven liggen)...quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag was ik ook wel wat eerder dan anders, voor 4 uur al
Ja ouders he, die houden ze gewoon langer thuis en melden hun kinderen dan ziek of zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:56 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja maar stiekem hadden deze leerlingen gewoon al op school moeten zijn, mja...
Mogge!
[..]
Oef, vind je dat niet vervelend? ik soms wel, zou graag tot 6 uur slapen maar vaak al voor 5 wakker.. (probeer wel te blijven liggen)...
Ja, heel vervelend. Maar ik heb helaas een kat die al heel vroeg aan de deur krabt ook en als ik na 6 uur slaap wakker ben zit het er niet meer in. Vaak ga ik dan overdag nog een uurtje plat als ik vrij benquote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:56 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja maar stiekem hadden deze leerlingen gewoon al op school moeten zijn, mja...
Mogge!
[..]
Oef, vind je dat niet vervelend? ik soms wel, zou graag tot 6 uur slapen maar vaak al voor 5 wakker.. (probeer wel te blijven liggen)...
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 07:08 schreef Chandler het volgende:
Goedemorgen allemaal, straks lekker garagesales rijden en daarna lekker door naar vrienden om de verjaardag van hun oudste dochter (18) te vieren!we hebben er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |