Klinkt een beetje als het vermijden van de vraag of iemand hulp nodig heeft en hem of haar maar gewoon door laten gaan zonder zich echt te bekommeren om haar of zijn welzijn.. Zoals ik ernaar kijkquote:Op zondag 16 november 2025 00:22 schreef Armani XL het volgende:
Omdat diegene dat leuk vindt. Lekker leven en laten leven.
Waarom zou diegene hulp nodig hebben?quote:Op zondag 16 november 2025 00:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als het vermijden van de vraag of iemand hulp nodig heeft en hem of haar maar gewoon door laten gaan zonder zich echt te bekommeren om haar of zijn welzijn.. Zoals ik ernaar kijk
TS had het even over zichzelf.quote:Op zondag 16 november 2025 00:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom zou diegene hulp nodig hebben?
Wel een heel bijzondere en zeldzame vorm van.quote:
Psychologie van de koude grond.quote:Op zondag 16 november 2025 00:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als het vermijden van de vraag of iemand hulp nodig heeft en hem of haar maar gewoon door laten gaan zonder zich echt te bekommeren om haar of zijn welzijn.. Zoals ik ernaar kijk
Dit zie je ook aan KLB, trouwens.quote:Op zondag 16 november 2025 00:35 schreef cosmosis het volgende:
Ik vermoed een bepaalde mentale controle.....Inderdaad leef en laat leven, FOK forum zorgt voor stabiliteit in een hoop mentaal instabiele levens
SPL / Het hele alfabet #101 en 4letterwoordquote:
Maar wat speel je er nou precies aan, vraag ik me dan af. Je loopt gewoon te tellen of een lettertje op te schuiven, dat is toch geen spel?quote:Op zondag 16 november 2025 15:40 schreef moonshine1234 het volgende:
Omdat ik het leuk vind. Niet om het postaantal op te krikken of wat dan ook, ik hou gewoon van spelletjes, en die zijn hier. Daarom werd ik een dag of 5 geleden lid.
451quote:
Voor mij is het een spel omdat je het met anderen doet. Ik ben niet goed in gesprekken voeren en spelletjes zijn een manier om toch wat met mensen om te gaan. Zoals dat touwtrekken, JustinK en ik zaten vanmiddag om de beurt dezelfde getallen te zeggen, dat vond ik leuk.quote:Op zondag 16 november 2025 17:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar wat speel je er nou precies aan, vraag ik me dan af. Je loopt gewoon te tellen of een lettertje op te schuiven, dat is toch geen spel?
Ja dat is wel vaag inderdaadquote:Op zondag 16 november 2025 15:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
SPL / Het hele alfabet #101 en 4letterwoord
SPL / Teltopic #848 tel door en door en door....
Dit soort vage shit.
Ik begrijp misschien enigszins wat je bedoelt, maar is een spel zoals bijvoorbeeld dat je iets tekent en de rest het moet raden niet leuker? Of andere spellen uberhaupt die multiplayer zijn (zonder met elkaar te praten?). Als ik dronken ben heb ik ook plezier in de simpelste dingetjes (en dat is niet beledigend bedoeld). Maar de dag erna dan denk ik wel van hmm, misschien is er iets meer dat ik kan bereiken en voldoening uit kan halen.quote:Op zondag 16 november 2025 19:28 schreef moonshine1234 het volgende:
[..]
Voor mij is het een spel omdat je het met anderen doet. Ik ben niet goed in gesprekken voeren en spelletjes zijn een manier om toch wat met mensen om te gaan. Zoals dat touwtrekken, JustinK en ik zaten vanmiddag om de beurt dezelfde getallen te zeggen, dat vond ik leuk.
Omdat er geneukt moet worden.quote:Op maandag 17 november 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zijn er uberhaupt mensen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |