abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219280225
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 16:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat op vakantie en vraagt tips waar ze goed boodschappen kan doen. Het hoeft geen gezellig stadje te zijn, het gaat om de supermarkt en de DM.
Is nog nooit in mij opgekomen om voor een vakantie te vragen waar ik moet zijn voor mijn boodschappen. Ik doe juist liever geen boodschappen als ik op vakantie ben😬
Ik dacht alleen maar: Die meid gaat meer op vakantie dan wij (met schoolgaande kinderen en banen)
En inderdaad....voor de DM boeken wij geen vakantie, maar kijken wij zelf even en rijden dan heen en weer.
pi_219280243
Channah en Nordin hebben een zoon: Ocean. Wat een namen krijgen de kinderen van tegenwoordig alleen al deze week een Panter en een Oceaan 🫣
pi_219280281
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En moeders is natuurlijk weer in paniek, lekker voorbeeld voor je kinderen ook.
En hij is zo moe, maar een tripje naar de tandarts om 19.30u is niet te laat?

Een weekend geen spoedpost is een weekend niet geleefd.
Wel gek natuurlijk dat een grote mensen tand ineens los gaat zitten, dat dan weer wel. Maar om nou meteen in paniek te raken
Morgen vast weer een dagje thuis van school
pi_219280283
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 18:16 schreef Gooischevrouw het volgende:
Channah en Nordin hebben een zoon: Ocean. Wat een namen krijgen de kinderen van tegenwoordig alleen al deze week een Panter en een Oceaan 🫣
Nee niet panter, maar ✨Panthere✨
pi_219280288
Wel heftig dat Judith dan zo verhuisd is van alles en iedereen vandaan. Vraag me af of genoegen nemen met minder (kleiner huis en tuin) misschien fijner was geweest in haar geval. En of dat überhaupt mogelijk was.
pi_219280314
Ik snap vaak helemaal niets van DBM met haar spoedbezoeken. Maar dat je met een kind met een grotemensentand die los zit naar de spoedtandarts gaat wel. Je moet er niet aan denken dat zo’n kind onnodig een tand verliest, omdat een forum vindt dat je maar tot morgen moet wachten.
pi_219280329
quote:
Na Rumi Rainbow is Ocean wel passend hahaha

Overigens verbaas is me meer over dat absurdistische feestje. Naam- /Kraamborrel?
pi_219280347
quote:
De oudste daar heet Tiger, dus dat past er mooi bij. :o
Panthere is by far de lelijkste naam die ik in tijden heb gehoord geloof ik :@ Arm kind.
Ik houd trouwens best van aparte namen, mijn kinderen hebben ook namen die nauwelijks voorkomen maar dit is wel next level.
pi_219280362
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:24 schreef Lostit het volgende:
Wel heftig dat Judith dan zo verhuisd is van alles en iedereen vandaan. Vraag me af of genoegen nemen met minder (kleiner huis en tuin) misschien fijner was geweest in haar geval. En of dat überhaupt mogelijk was.
Ach ja tsja ik vind dit allemaal best wel normaal. En niet zo heftig. Maar zij doet het verschrikkelijk heftig overkomen door dit continu te benoemen als leven op zijn kop en grote keuze en verandering. En hoeveel vrienden had ze daar dan, ze doet namelijk alsof ze er tien had en niemand meer spreekt.
pi_219280368
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:24 schreef Lostit het volgende:
Judith had inderdaad de wens voor minimaal twee goede slaapkamers en een tuin. In haar prijsklasse vond ze die niet in de randstad maar in Dronten. En haar huis in Leiden was huur, maar inderdaad een hoge huurprijs in de vrije sector. Met haar baan als verloskundige prima te betalen, maar toen ze eenmaal ziek was werd het lastiger en wilde/moest ze lagere maandlasten.
pi_219280390
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:31 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]

Overigens verbaas is me meer over dat absurdistische feestje. Naam- /Kraamborrel?
Waar je ook zin in hebt, zo'n hysterische toestand net na je bevalling. Ik wilde die dagen alleen maar in een lelijk huispak en knot vegeteren met mijn baby op de bank. O+
pi_219280417
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:35 schreef Nieve het volgende:

[..]
Waar je ook zin in hebt, zo'n hysterische toestand net na je bevalling. Ik wilde die dagen alleen maar in een lelijk huispak en knot vegeteren met mijn baby op de bank. O+
Is zij niet 6 dagen geleden bevallen?!
pi_219280423
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:23 schreef Lostit het volgende:

[..]
Nee niet panter, maar ✨Panthere✨
I know, als je het op zijn Frans uitspreekt wordt alles mooier toch 🫣😆
pi_219280438
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:39 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Is zij niet 6 dagen geleden bevallen?!
Zoiets ja. Ik denk dan altijd; sta je daar vol in de glam en make-up met je dikke kraammatras van 3 meter. :')
pi_219280486
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:32 schreef Nieve het volgende:

[..]
De oudste daar heet Tiger, dus dat past er mooi bij. :o
Panthere is by far de lelijkste naam die ik in tijden heb gehoord geloof ik :@ Arm kind.
Ik houd trouwens best van aparte namen, mijn kinderen hebben ook namen die nauwelijks voorkomen maar dit is wel next level.
O ja Tiger dat klopt. Wist niet dat Rumi nog een tweede naam had. Wat doen ze die kinderen allemaal aan. Ach ja phanthére meine gutte, ik heb echt 5 x moeten lezen of ik het goed las. Vind het zo sneu, die zal de rest van haar leven haar naam moeten spellen. Ik vind uniek ook wel leuk maar dan meer scotti, stevie, bowie etc al weet ik niet of dit uniek is. Maar ja zo heeft ieder zijn smaak.

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:31 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]

Heel bijzonder. Het leek wel iets van een geslachtsonthulling. Een soort gender reveal en kraamfeest ineen. Ach hoort erbij hè, gaat amper nog om het pasgeboren kind. Het is meer een toneelstuk met veel influencers voor op de gram. Overigens vind ik haar wel bikkel, stond twee dagen na bevalling al met haar andere kinderen Sint Maarten te vieren. Al vond ik het ook wel weer sneu, eigenlijk hoor je gewoon in de babybubbel te zitten en bij te komen van je bevalling, al weet ik niet of dit realistisch is bij nummer vier.
pi_219280555
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Morgen vast weer een dagje thuis van school
Klopt, ze hebben studiedag 🤣
pi_219280570
quote:
Sanneke gaat op vakantie en vraagt tips waar ze goed boodschappen kan doen. Het hoeft geen gezellig stadje te zijn, het gaat om de supermarkt en de DM.
Is nog nooit in mij opgekomen om voor een vakantie te vragen waar ik moet zijn voor mijn boodschappen. Ik doe juist liever geen boodschappen als ik op vakantie ben😬
Ik vind boodschappen doen in het buitenland ook altijd heel leuk! Al die andere producten! Maarja, ik kan ook gewoon googlen 😅
pi_219280611
Julia Johanna die al jaaaaaren bij Picnic besteld. Ik heb dat echt nog nooit in haar vlogs gezien😂
pi_219280626
quote:
Nou het is ook nooit in mij opgekomen om het te vragen ik kan dat zelf wel opzoeken , als ik ergens naar toe wil
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219280641
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 16:58 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Oh man, de afhankelijkheid. Ik irriteer me ook mateloos aan hoe zij haar mond beweegt als ze praat en heeft ze ht nou over zwarte piet, mensen de les te lezen over wat ze daarvan zouden moeten vinden. Ik denk ook altijd dat ik haar door mn scherm ruik
😂ik moest lachen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219280732
Weer creamy tijd. Jezus.

Heeft iemand dat wel eens geprobeerd? Heb hier net zon China vibes bij als mede happy flops. Wat een flop vond ik die.
pi_219280776
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Judith had inderdaad de wens voor minimaal twee goede slaapkamers en een tuin. In haar prijsklasse vond ze die niet in de randstad maar in Dronten. En haar huis in Leiden was huur, maar inderdaad een hoge huurprijs in de vrije sector. Met haar baan als verloskundige prima te betalen, maar toen ze eenmaal ziek was werd het lastiger en wilde/moest ze lagere maandlasten.
Dan heb ik dat niet goed begrepen. Dan vindt ik het knap dat ze een hypotheek heeft weren te krijgen. Ze was toen immers al ziek.
pi_219280788
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 19:16 schreef SophiaLoren het volgende:
Weer creamy tijd. Jezus.

Heeft iemand dat wel eens geprobeerd? Heb hier net zon China vibes bij als mede happy flops. Wat een flop vond ik die.
Hier schrijft iemand mee die het heeft geprobeerd maar volgens mij was zij niet heel enthousiast. Ik weet ook niet meer wie het was.
pi_219280824
Ik
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 19:16 schreef SophiaLoren het volgende:
Weer creamy tijd. Jezus.

Heb er 1 gekregen van schoonzus die het waardeloos vond. Hij lijkt op mijn Shein variant. Bij beide doen de drukkers me pijn / irriteren. Ik heb een body van hema die ik heel fijn vind die heeft haakjes in plaats van drukkers. Ik vind het heel fijn zitten dat je hemd niet omhoogschuift met een body omdat je hemd/de body dus vast zit.
pi_219280931
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:13 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik dacht alleen maar: Die meid gaat meer op vakantie dan wij (met schoolgaande kinderen en banen)
En inderdaad....voor de DM boeken wij geen vakantie, maar kijken wij zelf even en rijden dan heen en weer.
Dat is het voordeel van niet werken. Tijd genoeg om op vakantie te gaan. En ik denk dat Dion meerdere korte vakanties neemt dan 1 of 2 keer een langere. En ze heeft het af en toe natuurlijk nodig om op een andere bank te zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')