dat is dus niet zonnebloemolie is veel ongezonder en slechter dan kokosoliequote:Op zaterdag 15 november 2025 16:49 schreef Mikeytt het volgende:
Deze noten zijn in wezen minder gezond omdat kokosolie enorm hoog in verzadigd vet is. Zonnebloemolie is een stuk beter.
Maar probeer je noten eens te dry roasten. Dan zijn ze veel lekkerder en proef je de noot wat meer
Alsof jij je noten nooit invet met vaseline smeerfietsquote:Op zaterdag 15 november 2025 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Je noten frituren
Alsof ze al niet vet genoeg zijn van zichzelf
Neequote:Op zaterdag 15 november 2025 16:54 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dat is dus niet zonnebloemolie is veel ongezonder en slechter dan kokosolie
quote:Kokos komt van de kokosnoot. Kokosvet bevat het meeste verzadigd vet van alle vet- en oliesoorten. Kokosvet wordt vaak kokosolie genoemd.
Verzadigd vet staat erom bekend niet goed te zijn voor de gezondheid. Het verhoogt het risico op hart- en vaatziekten. Het is dan ook het advies om kokosproducten en kokosvet alleen bij uitzondering te eten.
dan doe jij het toch lekker in zonnebloemoliequote:Op zaterdag 15 november 2025 16:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee
https://mobiel.voedingsce(...)kos-en-kokosvet.aspx
[..]
Huh?quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:41 schreef Viesdik het volgende:
ongezonde zonnebloemolie, want zeer ongezond is voor het lijf.
Noten worden meestal gebrand in arachideoliequote:Op zaterdag 15 november 2025 16:41 schreef Viesdik het volgende:
Doen ze vaak in ongezonde zonnebloemolie, want zeer ongezond is voor het lijf.
Ik had de zout al voordat ik de molen had. Eerst zout opmaken dan hynalayazoutquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:17 schreef noodgang het volgende:
Die Maldon zeezoutvlokken zijn juist lekker vanwege de structuur! Dus beter gooi je die erover zonder eerst door een molen te halen. Als je dan toch gemalen zout wil dan volstaat elk grof zeezout wel om in de molen te stoppen
Want zout heeft een houdbaarheidsdatum...quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik had de zout al voordat ik de molen had. Eerst zout opmaken dan hynalayazout
Boeit dat?quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want zout heeft een houdbaarheidsdatum...![]()
De molen is bedoeld voor steenzout, zoals grof zeezout of Himalayazout, want dat spul komt gewoon uit de mijn.
Maldon zeezoutvlokken zijn bedoeld om je gerecht mee af te maken (finishing salt), niet voor in de molen.
Als zout wordt geproduceerd in de industrie door chloor en natrium met elkander te laten reageren (natriumchloride).quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is onnatuurlijk (zee)zout dan volgens jou.
Ja, want het is zonde van de delicate vlokken.quote:
ik zal het meenemen in mijn volgende verslagquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, want het is zonde van de delicate vlokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |