Sorry kats verget'n.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
Hoe staat het met de stabiliteit van internet in Vriezenveen?Alweer ruim 2 dagen niet online geweest.
nr.2quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:20 schreef Doc-holliday het volgende:
dit is echt hete brei, en daar kan je niet omheen draaien
nr.3quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:50 schreef DJMO het volgende:
Pastafari aanhangers breien nieuwe mantel voor het vliegende spaghettimonster
De tussenstand:quote:Op maandag 8 december 2025 22:40 schreef Soury het volgende:
De therapie breien voor anorexia patiënten bleek een enorme vergissing.
Na woensdag ook niet meer gepost.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
Ligt slaveloos laveloos met een fles drank op bed met z'n broek open, peuk in de bek en een schoen naast zich?
Wat mij betreft plaats jij een foto, het kutte is met die regel dat je die ronde zelf niet meedoet en dus geen punten kan scoren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Schiet lekker op; eerst gesjoemel en nu eentje die laveloos is....
Ik wacht ff tot morgen en zal ik er dan weer één plaatsen? Maakt mij niet zoveel uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mij betreft plaats jij een foto, het kutte is met die regel dat je die ronde zelf niet meedoet en dus geen punten kan scoren.
Goed idee!quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:47 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot morgen en zal ik er dan weer één plaatsen? Maakt mij niet zoveel uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |