Er wordt elke dag een foto geplaatst, deze is humoristisch of vies; houd het binnen proporties. Het plaatsen gebeurt door de winnaar van het laatste onderschrift, dus niet zomaar een foto posten.
De punten worden bijgehouden vanaf de eerste foto die in deze thread geplaatst wordt, de onderschriften die geplaatst worden bij de laatst geplaatste foto in de oude, gesloten thread tellen nog mee voor de definitieve eindstand daarvan. M.a.w. degene die ná de jurering van de laatste foto bovenaan staat, is de winnaar.SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja misschien helpt de kick iig morgen de uitslag.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:03 schreef marcel.de het volgende:
topic ligt al weer 2 dagen stil... .
2.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:27 schreef Näsenbar het volgende:
Trump maakt nieuwe ministers van volksgezondheid bekend.
3.quote:
Stand :quote:Op zondag 16 november 2025 12:02 schreef slaveloos het volgende:
Mislintat, terug in de arena, heeft een kwartet nieuwe spelers voor Ajax op het oog
#2quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
Fraudeurs van kerstkaarten opgemaakt, lading nep kerstkaart gevonden en worden streng bewaakt.
#3quote:Op donderdag 20 november 2025 17:32 schreef Soury het volgende:
Grote domper voor de ACTION, wederom grote partij koelelementen niet geleverd.
Stand :quote:Op donderdag 20 november 2025 07:30 schreef Doc-holliday het volgende:
ivm aankomend sinterklaasfeest mogen jullie allemaal een chocoladeletter van de stapel pakken
quote:Op maandag 24 november 2025 18:55 schreef ToT het volgende:
Hij zal vast wel wat lekkere mokkels liggen te batsen, maar anders zuurtje deze ronde geven? (Nummer 2)
Of nog ff een paar dagen wachten?
quote:• De winnaar plaatst zo snel mogelijk nadat de uitslag bekend is een nieuwe foto. Als hij dit na +/- 12 uur niet gedaan heeft, doet de nummer 2 of 3, of ik* een nieuwe foto, anders gaat alle snelheid uit het spel en kun je soms dagen wachten.
LET OP: vergeet niet om de winnaar een PM te sturen, zodat diegene weet dat hij/zij gewonnen heeft en een nieuwe foto mag plaatsen.
En de koffie is hopelijk bijna klaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:27 schreef DaMart het volgende:
Nadat sjoemie1985 eindelijk alle 150 bestellingen had opgenomen, kon hij naar de keuken om tijdens het koffiezetten een nieuwe foto te plaatsen.
FIXEDquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:18 schreef ToT het volgende:
3 dagen offline, plaatje staat er inmiddels 5 dagen...
Ja laten we dat maar doen? Maar weet niet zo snel wie dan?quote:Op zondag 30 november 2025 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu....?
Iemand anders de jurering laten doen?
Hij heeft 8 dagen geleden gewonnen.
Jij (vorige winnaar), of soury (Nummer 2) ?quote:Op zondag 30 november 2025 19:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja laten we dat maar doen? Maar weet niet zo snel wie dan?
Iemand die deze ronde niet mee heeft gedaan of we slaan deze over?quote:
Deze maar overslaan dan, en dat jij een nieuwe plaatst?quote:Op zondag 30 november 2025 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand die deze ronde niet mee heeft gedaan of we slaan deze over?
Ik doe het gewoon anders wordt dit een ellelange discussie, jammer wel. Vraag me af waarom iemand dan meedoet.quote:Op zondag 30 november 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze maar overslaan dan, en dat jij een nieuwe plaatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door ToT op 01-12-2025 11:37:45 ]
Ik wilde spontaan HAHAHA !!! onder je post zettenquote:Op zondag 30 november 2025 21:53 schreef drakin het volgende:
Vorige winnaar "verzin een leuk onderschrift" plots verdwenen
3:quote:
Stand :quote:Op maandag 1 december 2025 21:30 schreef DaMart het volgende:
Koud? Seks met een ijsbeer, dat maakt je pas koud!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
2:quote:Op donderdag 4 december 2025 16:15 schreef DaMart het volgende:
Het veldspel blijft een verschrikking.
3:quote:
Stand :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummer 2:quote:
Nummer 3:quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:40 schreef Näsenbar het volgende:
Ree-integratie in het onderwijs vooralsnog geen succes.
De tussenstand"quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
De eerste druk van W.F. Hertmans is uitgesteld wegens constipatie.
Sorry kats verget'n.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
Hoe staat het met de stabiliteit van internet in Vriezenveen?Alweer ruim 2 dagen niet online geweest.
nr.2quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:20 schreef Doc-holliday het volgende:
dit is echt hete brei, en daar kan je niet omheen draaien
nr.3quote:Op dinsdag 9 december 2025 06:50 schreef DJMO het volgende:
Pastafari aanhangers breien nieuwe mantel voor het vliegende spaghettimonster
De tussenstand:quote:Op maandag 8 december 2025 22:40 schreef Soury het volgende:
De therapie breien voor anorexia patiënten bleek een enorme vergissing.
Na woensdag ook niet meer gepost.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
Ligt slaveloos laveloos met een fles drank op bed met z'n broek open, peuk in de bek en een schoen naast zich?
Wat mij betreft plaats jij een foto, het kutte is met die regel dat je die ronde zelf niet meedoet en dus geen punten kan scoren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Schiet lekker op; eerst gesjoemel en nu eentje die laveloos is....
Ik wacht ff tot morgen en zal ik er dan weer één plaatsen? Maakt mij niet zoveel uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mij betreft plaats jij een foto, het kutte is met die regel dat je die ronde zelf niet meedoet en dus geen punten kan scoren.
Goed idee!quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:47 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot morgen en zal ik er dan weer één plaatsen? Maakt mij niet zoveel uit
Nummer 2:quote:Op woensdag 17 december 2025 07:32 schreef Rob het volgende:
Koper vroeg of in delen betaald kon worden.
Garage stemde toe en zet eerste klaar
Nummer 3:quote:Op woensdag 17 december 2025 19:23 schreef Näsenbar het volgende:
Tijdens de opnames van Cars 4 is Lightning McQueen ernstig verongelukt, de hoofdrolspeler verkeert momenteel in kritieke toestand.
Tussenstandquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:43 schreef marcel.de het volgende:
nu snap ik waarom garagisten nog wel eens zeggen dat het installeren van een trekhaak zo'n k.tklus is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |