Kunnen Herbert en Martin dat weer elke keer zeggen.quote:
Zelf altijd een mentaal wrak natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Hersman neemt dit altijd veel te serieus volgens mij, ik geloof niet dat een Stolz zo daadwerkelijk minder hard gaat rijden omdat het nu ietsje langer duurt voor hij mag beginnen.
Ja, maar de luchtcirculatie die is nu verdwenen!quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Hersman neemt dit altijd veel te serieus volgens mij, ik geloof niet dat een Stolz zo daadwerkelijk minder hard gaat rijden omdat het nu ietsje langer duurt voor hij mag beginnen.
Jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:10 schreef Pino112 het volgende:
Is het nog belangrijk voor de puntjes dat ie moet finishen?
Volgens mij gebruikt Erik die al langer.quote:
Jammer dat ze daarmee zijn gestopt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Dankzij Stoppelmoor wil ik Watts weer terug.
Jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer dat ze daarmee zijn gestopt.
Maar ze klapten wel open, zo te zienquote:
Kun je ze niet kwalijk nemen. Er moet bezuinigd worden op de publieke omroep en een cursus Nederlands kost duur.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:15 schreef Faraday01 het volgende:
Een snelheid is niet hard commentator
Dit is vooral een aanklacht tegen het onderwijsquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je ze niet kwalijk nemen. Er moet bezuinigd worden op de publieke omroep en een cursus Nederlands kost duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |