Jeroen nam al afscheid van hem na de 1000m vrouwen met de melding dat die naar Joep ging kijken. Hebben we met Martin in ieder geval geen last van tijdens de World Cupsquote:Op zaterdag 15 november 2025 04:04 schreef wimderon het volgende:
Erben was alweer naar het hotel na de 1000 meter? Of was hij Joep aan het aframmelen?
Tsja hij had al de 13e tijd ooit op de 5k plus relatief laat begonnen met schaatsen. Maar wel in de categorie 'waarom kunnen WE dit niet?'quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:57 schreef mitt het volgende:
Ik volg het schaatsen op afstand maar wie is Loubineaud en hoe kan hij een WR rijden
Maar hij doet wel al flink wat jaren mee en dan komt dit, hoewel hij wel progressie bleef maken, toch wel behoorlijk uit het niets.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja hij had al de 13e tijd ooit op de 5k plus relatief laat begonnen met schaatsen. Maar wel in de categorie 'waarom kunnen WE dit niet?'
Op de lange afstanden gaat het nu relatief gezien beter omdat daar de (r)evolutie van de bochtentechniek veel meer invloed heeft. Want het is ook niet dat er een paar supertalenten zijn die het doen (juist niet, zou ik zelfs zeggen), allerlei nobuddies over de hele lijn maken enorme sprongen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een 5.000 ...
Dit wereldrecord van Loubineaud had ik dan weer niet aan zien komen. Goed interview ook ... "Ik ging weg op 6.10". Onder de 6.00 had denk ik ook wel gekund als die die versnelling naar de 27'ers een rondje later inzet.
De 1.000 was dan weer niet zo heel bijzonder. Alleen Zurek ging verrassend hard en Leerdam oogde zowaar weer eens wat soepeler.
Scheelt niks of hij had het WR junioren al te pakken. Ben benieuwd wat ie op de 1500m kan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:51 schreef Slobeend het volgende:
En leuk dat Sonnekalb nu al echt doorbreekt.
SPOILER: 1st 500m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: 1st 500m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Duidelijk een ochtendrijder jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Xue Zhiwen van een PR van 34.84 naar 33.95, goedemorgen.
Ja ieder jaar is er weer een nieuwe lading onbekende schaatsers die heel hard kunnenquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:53 schreef Felagund het volgende:
Hebben ze weer een blik vol schaatsende Chinezen gevonden?
Gemiste kans om er de Benny Hill theme eronder te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |