Het is dan eigenlijk ook schandelijk dat zo'n payrollbedrijf je ineens om kan trekken. In de krant staat dat er een koeling kapot was. Maar dat kan bij elk bedrijf gebeuren, een friettent om de hoek of een Chinees. Dat moet voor zo'n groot bedrijf toch geen faillissement zijn?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Slecht beleid.
Overigens is Vapiano hier al meer dan een jaar dicht.
Er is net een Aziatisch restaurant in het pand geopend met 4 verschillende food concepts.
Nou, ineens...quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk ook schandelijk dat zo'n payrollbedrijf je ineens om kan trekken. In de krant staat dat er een koeling kapot was. Maar dat kan bij elk bedrijf gebeuren, een friettent om de hoek of een Chinees. Dat moet voor zo'n groot bedrijf toch geen faillissement zijn?
Goffer. Als ik moest kiezen zou ik ook wel liever naar Vapiano gaan dan. Maar goed, volgens mij ben ik bij allebei al jaren niet geweest.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snapjeeee. Nu moet ik naar Happy Italy
Hoeft niet:quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snapjeeee. Nu moet ik naar Happy Italy
ligt er maar net aan wat voor pastaquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:33 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Is in Duitsland mateloos populair maar volgens mij in Nederland nooit aangeslagen. Ik snap het ook niet want pasta is een van makkelijkste en goedkoopste dingen om zelf te maken dus als ik buiten de deur eet, eet ik liever iets anders.
In geval van faillissement neemt UWV de betaling over.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ineens...
1 miljoen euro aan achterstallig loon.
Dat ontstaat niet 'ineens'.
En als je als bedrijf je personeel niet kunt betalen heb je wat mij betreft geen bestaansrecht meer.
Wees blij dat er payroll tussen zat.
Anders had het personeel maandenlang geen salaris gehad voordat de boel op de fles ging.
Klopt, maar voor het faillissement was er een achterstand op de salarisbetaling van ongeveer een miljoen euro.quote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
In geval van faillissement neemt UWV de betaling over.
Op stations mag wmb wel een Aziatische tegenhanger van Julia's.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:01 schreef W00fer het volgende:
...Sowieso is met de hele bubbletea en noodle tentjes de Aziëhype groter dan de pasta en pizza die mensen nu wel kennen.
Asia hung, de contradictiequote:Op zondag 7 december 2025 13:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Op stations mag wmb wel een Aziatische tegenhanger van Julia's.
Onze oosterburen hebben AsiaHung. Prima weg te krijgen.
Hung like a horse. De Mannen van Fok! Anders kwam je vroeger niet door de ballotage. Je moest dan een foto met meetlat en een krant van die dag uploaden om lid te mogen worden. Later zijn die regels versoepeld helaas.quote:Op zondag 7 december 2025 14:25 schreef Eightyone het volgende:
Nu wel. 'Large penis' oid.
Weer wat geleerd.
quote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hung like a horse. De Mannen van Fok! Anders kwam je vroeger niet door de ballotage. Je moest dan een foto met meetlat en een krant van die dag uploaden om lid te mogen worden. Later zijn die regels versoepeld helaas.
Die ging toch ook bijna over de kop?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was op ene gegeven moment zelfs groter dan Happy Italy
True storyquote:Op woensdag 17 december 2025 22:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hung like a horse. De Mannen van Fok! Anders kwam je vroeger niet door de ballotage. Je moest dan een foto met meetlat en een krant van die dag uploaden om lid te mogen worden. Later zijn die regels versoepeld helaas.
Je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 18 december 2025 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die ging toch ook bijna over de kop?
Door de tand des tijds raken de herinneringen wat vertroebeld mogelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |