Sederginne? Die is geweldig!quote:Op maandag 17 november 2025 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die! Mjah, er waren al vier acts geweest en de bezoekers waren ook niet de jongste
[..]
Oei. Het klinkt een beetje als Severine, maar zo heet ze niet. En ze komt uit Antwerpen, maar woont al 6 jaar in Amsterdam, zei ze.
Wat ben je dan wel niet als je volgende week de hele week naar Radio 5 gaat luisteren ?quote:Op maandag 17 november 2025 09:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben overduidelijk in de 30 als ik de kantoorradio op Radio 2 zet omdat ik even normale muziek en geen popiejopie DJ's wil horen
De evergreenlijst is er weerquote:Op maandag 17 november 2025 20:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel niet als je volgende week de hele week naar Radio 5 gaat luisteren ?
De Evergreenlijst is altijd wel genot hoorquote:Op maandag 17 november 2025 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
De evergreenlijst is er weer![]()
Uhmm heel modern want vintage is in!![]()
Die van vorig jaar luisteren we nog best vaak op
Spotiy
Owja daar had ik ook bijna kaartjes voor gehaald. Maar maandag naar Amsterdam is wel wat veel gedoe.quote:Op maandag 17 november 2025 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Even een nutteloos feitje tussendoor.
Doordeweekse concerten zijn al gauw anderhalve vrije dag ofzo inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2025 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja daar had ik ook bijna kaartjes voor gehaald. Maar maandag naar Amsterdam is wel wat veel gedoe.
Evergreen is toch de Cats top zoveel?quote:Op maandag 17 november 2025 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Evergreenlijst is altijd wel genot hoor![]()
En de Cats.
Die Cats zijn vrij irritant. Maar voor de rest is het wel een mooi overzicht van platen die je weinig meer hoort.quote:Op maandag 17 november 2025 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Evergreen is toch de Cats top zoveel?
Ik mag donderdag naar Amsterdam voor een doordeweekse concert: Het grote songfestivalfeestquote:Op maandag 17 november 2025 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doordeweekse concerten zijn al gauw anderhalve vrije dag ofzo inderdaad.
Nou, ik ga wel regelmatig doordeweeks, maar dan eigenlijk alleen in Rotterdam (waar ik woon). En dan lig ik meestal wel wer elf uur op bed uiterlijk. Beetje vermoeiend, maar te doen.quote:Op maandag 17 november 2025 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doordeweekse concerten zijn al gauw anderhalve vrije dag ofzo inderdaad.
Daar ben ik door de onhandige timing dus nog nooit geweest.quote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag donderdag naar Amsterdam voor een doordeweekse concert: Het grote songfestivalfeest
Daar heb ik ticketswap nog voor aan staan, als t goedkoop wordt eventueel. Ik heb nog niet bepaald wat goedkoop is.quote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag donderdag naar Amsterdam voor een doordeweekse concert: Het grote songfestivalfeest
Ik dacht dat het die radio was met klassieke muziek. Maar het is met 70/80/90 muziek. Dan ben je fan van echte muziekquote:Op maandag 17 november 2025 20:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel niet als je volgende week de hele week naar Radio 5 gaat luisteren ?
Gezellig, ik ook, al vind ik de line-up dit jaar wat tegenvallen.quote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mocht er nog een editie komen wacht ik ook even met wat de line up gaat worden. Ik heb bijna 70 tot 80 euro betaald voor een kaartje en dat is deze line up eigenlijk niet waardquote:Op maandag 17 november 2025 21:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gezellig, ik ook, al vind ik de line-up dit jaar wat tegenvallen.
Eerst morgen en woensdag voor werk helemaal naar Groningen, en dan donderdag naar Amsterdam. Word een aardig weekje reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |