En dat doe je vrijwillig kijken? Ik ben erg blij dat ik dat niet meer hoef te zien sinds mijn kinderen groot zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fantastisch programma, met hints voor de volwassenen.
Ik zie nu ook alleen maar een rare smoel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
Fadi heeft een centenbekkie
onderkaak te ver naar voren
dat dusquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat doe je vrijwillig kijken? Ik ben erg blij dat ik dat niet meer hoef te zien sinds mijn kinderen groot zijn.
Het is echt voor alle leeftijden!quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat doe je vrijwillig kijken? Ik ben erg blij dat ik dat niet meer hoef te zien sinds mijn kinderen groot zijn.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is echt voor alle leeftijden!
Met geweldige acteurs.
hij kan zo bij de toppers staanquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
Potver, kan nergens anders meer naar kijken nou bij die gast.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan zo bij de toppers staan
Shineeeeeeeeeee
Dit. Kleutershit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hou maar op, ik ben blij dat ik het niet weet. Nogmaals, veel plezier ermee zo meteen.
aanGeborenNederlanderkaakquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
Potver, kan nergens anders meer naar kijken nou bij die gast.
Nee, want sinterklaasjournaal is alleen kinderachtig. Ik vind het pas leuk als het kinderachtig EN vervelend isquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat moet jij dan toch juist leuk vinden.
Ok.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, want sinterklaasjournaal is alleen kinderachtig. Ik vind het pas leuk als het kinderachtig EN vervelend is
Welke kleur een 200 biljet heeft? Nee. Ik tel alleen per duizend. Blijf niet bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |