Nou ik denk dat de problemen wel IETS groter zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
"Ik wil dat de kraan de andere kant op wijst van waar ik sta te koken."
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de èrpels afgiet"quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Koken doe je op het fornuis, niet onder de kraanquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Dude waarom HEB je even een kraan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koken doe je op het fornuis, niet onder de kraan
Waterquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude waarom HEB je even een kraan?
Moet je springen of heel erg lang zijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de èrpels afgiet"
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je springen of heel erg lang zijn
Ja, ik heet geen grmblquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat de keukenkraan wel logisch?
Ik stoot dus regelmatig m'n kop tegen de hoek van de afzuigkap. Wie die hoogte bedacht heeftquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de èrpels afgiet"
Maar wel beter dan die afzuiging die tegenwoordig vaak in de kookplaat zit. Ziet er mooi uit maar praktisch is het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stoot dus regelmatig m'n kop tegen de hoek van de afzuigkap. Wie die hoogte bedacht heeft
Speciaal voor negers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Donkerbruine nagellak, kan dat? Of is het dan alsof je geen wc-papier hebt gebruik en aan de dunne bent?
Eerst proberen met 1 vinger in dat geval.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Donkerbruine nagellak, kan dat? Of is het dan alsof je geen wc-papier hebt gebruik en aan de dunne bent?
Zit er ook een geurtje aan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
En dan vergelijken met de.. euhm.. natuurlijke nagellak?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst proberen met 1 vinger in dat geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |