dat viel mij ook op.. maar dat kan toch niet zo snel.. is onderdeel van een megaproject dat gaat alles meetrekken.. misschien tijdelijke cashflow?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:39 schreef obligataire het volgende:
Die Klei*derman op Collin, is nog niet zo vlot van betalen deze maand. Had al een paar dagen binnen moeten zijn. De eerste Duitse default?
Je bent niet de enige op sitequote:Op vrijdag 28 november 2025 12:36 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar klikken op advertenties doe ik sowieso niet, dus voor de inkomsten van Fok! maakt het geen verschil of ik de advertenties wel of niet zie
Wel redelijk offtopic dit, wil er toch op reageren. Zo werkt adverteren niet, ook weergaven tellen mee. Dus elke ad-blocker maakt het voor de beheerders van Fok gewoon duurder. Hosting is niet goedkoop en advertenties leveren steeds minder op t.o.v. jaren geleden. Kan me best voorstellen dat de beheerders nog geld moeten blijleggen voor zo'n groot platform, er wordt verder niks verkocht, dus je moet het hebben van de abonnementen óf ads.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:36 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar klikken op advertenties doe ik sowieso niet, dus voor de inkomsten van Fok! maakt het geen verschil of ik de advertenties wel of niet zie
Hoe lang heeft hij deze woningen al niet in zijn bezit. Schiet niet echt op.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:00 schreef Lezer8857 het volgende:
Herfinanciering Jeroen van den A. (CCF)
https://www.collincrowdfu(...)e917fe6478f07d1e5fd0
Ok, dat wist ik niet. Bedankt voor deze correctie!quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:53 schreef markmangler het volgende:
[..]
Wel redelijk offtopic dit, wil er toch op reageren. Zo werkt adverteren niet, ook weergaven tellen mee. Dus elke ad-blocker maakt het voor de beheerders van Fok gewoon duurder.
Zelfde gedachte hier ... die blijven maar geherfinancieerd worden zonder dat ie wat kwijt lijkt te raken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:25 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hoe lang heeft hij deze woningen al niet in zijn bezit. Schiet niet echt op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik zit ook in het oude project.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:34 schreef KrekelJapie het volgende:
Herfinanciering GvE project waar volgens mij wel fokkers inzitten
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=32095
Met wat doorklikken vanuit de nieuwe pitch kom ik uit op deze https://www.collincrowdfu(...)ject-zandhuis-zwart/ uit 2018. Daarna zijn diverse woningen nog 2 of 3 keer geherfinancierd. Zouden deze woningen nu eindelijk binnenkort klaar zijn en verkocht worden?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:25 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hoe lang heeft hij deze woningen al niet in zijn bezit. Schiet niet echt op.
We kunnen ook verhuizen naar een ander platform. Scheelt fok weer in kosten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:29 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Terecht punt, ik ben heel tevreden over mijn pi-hole adblocker maar heb desalniettemin zojuist een basic abo genomen. Behalve het CF topic lees ik overigens niets op Fok, maar dit topic alleen is me dat al waard.
Bedankt, daar kende ik het van inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Slap aftreksel van de oorspronkelijke Lamzac. Was jaren geleden leuk, nu koop je deze rommel voor een appel en een ei bij de Temu. Geloof er niet in.
Rabo ook niet, normaal altijd de 28e binnen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:44 schreef lykkefund het volgende:
Heb niets bijgeschreven gekregen van WVJG vandaag, volgens de site staan de betalingen wel op 28 november.
Zijn ze van de leg door de Baarn beslommeringen, of is het gewoon weer mijn trage bank (voorheen SNS)?
Ik heb wel een handvol betalingen ontvangen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:44 schreef lykkefund het volgende:
Heb niets bijgeschreven gekregen van WVJG vandaag, volgens de site staan de betalingen wel op 28 november.
Zijn ze van de leg door de Baarn beslommeringen, of is het gewoon weer mijn trage bank (voorheen SNS)?
Voor overige investeerders zal het vandaag wel komen dan. In september kreeg ik de uitbetaling ook op een zaterdag.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:52 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik heb wel een handvol betalingen ontvangen.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:49 schreef obligataire het volgende:
[..]
.
Baarn
.https://www.quotenet.nl/zakelijk/a69575635/vastgoedimperium-slager-sjan-van-ettekoven-failliet/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zekerheidspositie is idd niet veranderd maar het initiatief komt natuurlijk nu wel bij andere partijen te liggen.
Tot dusver werd ons steeds voorgehouden dat er een 'go' lag m.b.t. tot een bouwprojekt oid waarbij de gemeente een rol zou spelen. Nu moeten we maar afwachten hoe wie en wat maar het zal de afwikkeling niet bespoedigen lijkt me.
In september was er inderdaad op zaterdag 27 een ontvangst, ik was toen meer verbaasd dat ik op zondag deel 2 binnen kreeg.quote:Op zaterdag 29 november 2025 04:20 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Voor overige investeerders zal het vandaag wel komen dan. In september kreeg ik de uitbetaling ook op een zaterdag.
Ik verwacht in dat gve wel in actie moet komen en laten zien wat borgstellingen waard zijn. En de curator van pandakte voorzien (als die er is?) want curator geeft aan dat er nog geen geregistreerde pandakte voor de inventaris is verstrekt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:54 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
De Duitse worst van GVE uit mei 2024 is ook geen succes gebleken. Ik had er geen trek in maar ik meende dat anderen hier er wel een smakelijk hapje in zagen. Ik hoop dat de maaltijd voor hen niet te zwaar valt.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:21 schreef polquito1971 het volgende:
Dit vind ik wel goed nieuws. Zag ik helemaal fout gaan en ik had m achteraf gezien iets te hoog meegenomen, maar lijkt toch netjes afgehandeld te worden.
F*rlem IIJa zat in beiden Ferlem en Ferlem II, ben toch opgelucht dat dit nog goed is gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |