Ik heb mijn strategie trouwens wel geperfectioneerd op dit moment
Ik weet dat ik niet voor eeuwig bij mijn kamp kan blijven. Uiteindelijk ga ik dood door de cultists. Of het vuur gaat uit door regen en dan ga ik dood door het hert of de ram. Dus wat ik heb gedaan is mijn cooking pot en wat farm plots met wortels aan het uiteinde van mijn basis geplaatst.
Hier zie je de cooking pot en cultists in mijn basis. Ik hoef ze niet aan te vallen, ik kan de cooking pot gebruiken om van 3 wortels 1 stew te maken.
Nou ja daar zie je maar 1 farm plot, maar erachter heb ik (buiten het bereik van de cultists) aardig wat extra gemaakt
![SjhBaD7.jpeg]()
Daar in de verte zie je ook het gele gebouw, daar vlucht ik in de nacht in.
Ook daar wat farm plots voor de zekerheid gemaakt.
![BZmWQcS.jpeg]()
Dus op die manier kan ik overdag stew maken van de wortels die zijn gegroeid. En 's nachts schuilen zonder afhankelijk te zijn van het vuur in mijn kamp of tegen de cultists te moeten vechten.
Hier zie je mij in de nacht schuilen tegen het hert (die komt in de nacht als je niet bij je kampvuur bent of je kampvuur uit is, maar als je in zo'n toren zit als ik ben je veilig) en de cultists die mijn kamp geïnfiltreerd hebben:
![RAmHhaK.jpeg]()
99 days gehaald, zien hoever ik het kan stretchen
![FidpPr4.jpeg]()
Het belangrijkste is om stew te blijven maken die ik dan kan blijven eten in alle veiligheid
[ Bericht 2% gewijzigd door Masberum op 27-11-2025 22:29:35 ]