Nee durven en kunnen zeggen is toch ook wel de kunst van het leven hè!?quote:Jongen (14) ontvoerd en mishandeld in Amsterdam, drie minderjarigen opgepakt
Een 14-jarige jongen is gisteravond in een kelderbox in Amsterdam-Zuidoost door drie leeftijdsgenoten mishandeld, bedreigd en beroofd.
De politie kon de drie verdachten vandaag oppakken, meldt AT5.
De jongen kwam tussen 22.00 en 22.30 uur gisteren een bekende tegen op station Duivendrecht. Hij werd daarbij bedreigd en gedwongen mee te gaan naar een kelderbox van de flat Hakfort.
Daar verschenen nog twee jongens. Volgens de politie is het slachtoffer geslagen, bedreigd met een mes en een vuurwapen, vernederd en beroofd van zijn kleding en telefoon. Daarna liet het trio de jongen gaan.
Gewond en naakt
Na een telefoontje van iemand die hem had gezien troffen politieagenten de jongen even later gewond en naakt aan in een bosschage bij de flat.
Over de ernst van zijn verwondingen is verder niets bekendgemaakt.
Na onderzoek kon de politie de drie verdachten vandaag aanhouden. Het gaat om twee Amsterdamse jongens van 15 en 16 jaar oud en een jongen van 14 uit Leidschendam.
+quote:Een 14-jarige jongen
quote:De jongen kwam tussen 22.00 en 22.30 uur gisteren een bekende tegen op station Duivendrecht
Leve mijn zolderboxquote:Op donderdag 13 november 2025 23:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Daarom lekker op zolder blijven,
Ik zat meestal huiswerk te doen, tijden veranderen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
Tijden veranderen. Toen ik 14 was sloopte ik gewoon iemand z'n fiets of zo als ik beef met diegene had![]()
.
Sow wat een stoere boy!quote:Op vrijdag 14 november 2025 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
Tijden veranderen. Toen ik 14 was sloopte ik gewoon iemand z'n fiets of zo als ik beef met diegene had![]()
.
Ik liet mijn defencemannetjes het altijd voor me opknappen want daar zijn ze voorquote:Op vrijdag 14 november 2025 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
.
Wel stiekem neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
.
Ik beef, jij beeft, wij beven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 01:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Sow wat een stoere boy!
(Wat is beef?)
Ruzie/gedoequote:Op vrijdag 14 november 2025 01:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Sow wat een stoere boy!
(Wat is beef?)
Toen ik 14 was zwierf ik om 22.00 uur op woensdag niet over straat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
.
John vd Heuvel?quote:Op vrijdag 14 november 2025 06:12 schreef Jahr00n het volgende:
Wat mij betreft is er maar 1 oplossing. Gewoon levenslang. Dit soort mensen verdienen geen tweede kans. Over een paar jaar schieten dit soort figuren een tweede peter r kapot
Meer een distributiecentrum voor groenten in glazen potjes.quote:Op vrijdag 14 november 2025 03:24 schreef TAmaru het volgende:
Hakfort ... het klinkt ook als een soort slavenfort in Ghana waar vroeger koppen werden afgehakt.
Wat doet een jongen van 14 uit Leidschendam op een doordeweekse dag om 22:30 in Amsterdam? Ja, leeftijdsgenoten beroven dus, maar hoe kan zo'n snotneus zo zonder toezicht van zijn ouders 60 kilometer verderop lopen etteren op een avond dat hij na zijn huiswerk gemaakt te hebben in zijn nest zou moeten liggen?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:46 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nee durven en kunnen zeggen is toch ook wel de kunst van het leven hè!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |