quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:24 schreef DJ11 het volgende:
De BPM's gaan even omhoog voordat we straks weer rustiger vaarwater belanden. Eigenlijk kan deze plaat niet in het weekend. Of juist wel.![]()
2 Unlimited - Workaholic
Get Well Soon - One For Your Workout
Leuk!quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was even een test om te kijken of ik de juiste knopjes nog wist te vinden zodat ik dinsdag geen opstartproblemen heb.
Meteen maar even de aankondiging:
[..]
En er mag dan geraden worden maar niet de liedjes want dat doen we bij Melting.
Die komen straks ook nog langs. Wel in geremixte vorm. En gekoppeld aan een bepaald ander duoquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:29 schreef Shii het volgende:
Geeft me een beetje Depeche Mode gevoel.
Magdalena Bay - This Is The World (I Made It For You)
Alcazar - This Is The World We Live In
Van wie is het origineel ook alweer?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond niet klaar, maar ik moest er ineens aan denken.Tikje fout, maar dat mag de pret niet drukken:
Alcazar - This Is The World We Live In
Er zit een stukje uit Land Of Confusion van Genesis in. Maar ook een sample van Upside Down.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Van wie is het origineel ook alweer?
Land of confusion bedoelde ik inderdaad. Upside Down had ik nog niet gehoord, maar nu wel.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zit een stukje uit Land Of Confusion van Genesis in. Maar ook een sample van Upside Down.
Baslijntje ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zit een stukje uit Land Of Confusion van Genesis in. Maar ook een sample van Upside Down.
Wolfsheim - The Sparrows And The Nightingales
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Wat schaatsen betreft: ik hoorde dat Thialf een lokaalverbod heeft uitgevaardigd aan @:Melting
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan ze niet elke uitzending allebei draaien, dus draai ik Vierzehn en deze maar om en om:Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |