Wat is een goede aanbieding voor zoiets? Is echt wel een droom van mij maar die kostenquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Binnenkort komen er weer leuke kortingen voor Antarctica cruises
Next time:quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gat, boor eindigde in houtconstructie die van binnenaf niet zichtbaar was.
Binnen wandbekleding verwijderen. Bleek vast te zitten achter lluchtdicht schuimplaten plafond.
Schuimplaten plafond had mes-en-groef, en plaat was dus niet uitneembaar.
Mes losgesneden rondom.
Plaat verwijderd.
Muur bekleding verwijderd.
Steenwol verwijderd (handschoenen)
Geconstateerd dat gat richting spant ging.
Nieuw gat van binnenuit geboord.
Gat op maat gemaakt
Camera geinstalleerd in 10 minuutjes.
Gat luchtdicht.
Isolatie (steenwol) terug.
Muurbekeding hersteld
Isolatieplaat bewerkt
Isolatieplaat teruggeplaatst.
Aluminumtape zoeken.
Aftapen
Plaatrozetten schroeven.
Kabel met jatsies langs de spant leiden naar stopcontact.
Voeding in stopcontact.
Bellen naar test-persoon of ze de camerabeelden kon zien.
Alle geredschap opruimen
Borgschroeven in cameravoet.
Ja bedankt, nu moest ik ook alles lezen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn jatsies?
Ja ik heb alles gelezen
Daarom de grijze pvc morgen: had het niet bij me.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor buiten hebben ze krammen uitgevonden. Die kunststof haakjes breken na een paar jaar spontaan af.
Door de pratsj?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:42 schreef Blues het volgende:
En ik liep vandaag in griebusweer (heerlijke uitdrukking) te wandelen in het BBos.En wat was dat lekker
Het ritueel van afscheid nemen heeft ook een troostende uitwerking, hoewel verdrietig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tekst is een authentieke bijbeltekst he
Alternatieven zijn ook matig want uit de tijd. Dus ik bekeek het al vanuit tante bril. Hoort bij het kerkritueel. En nu dus ook vanuit haar kinderen. Want wat in die psalm staat, zo heeft ze haar leven wel geleid nadat de scholingsdeur dicht knalde. En heel ongelukkig is ze er ook niet door geweest.
Vandaag nog gekochtquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jatsies1 De beste uitvinding ooit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is een goede aanbieding voor zoiets? Is echt wel een droom van mij maar die kosten
https://oceanwide-expeditions.com/nl/reizen?deal=1quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar voor hoeveel geld ga je het schip in?
En voor hoelang zit je op die badkuip gevangen?
Kun je Heel Hard En Luisterrijk schelden op medeweggebruikers? Dat is wel redelijke basisvoorwaarde voor gemoedelijk samenzijn met @Dr_Flashquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Bier.
En voor de rest lijk je me ook ok
Idemquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het ritueel van afscheid nemen heeft ook een troostende uitwerking, hoewel verdrietig.
Alhoewel ik persoonlijk 2 uur kerk ritueel best lang vindt duren als niét religieus opgevoede.
Dank jequote:Sterkte in ieder geval! met spreken, dragen en de nazit.
Tofheid voor later als ik groot ben en teveel geld hebquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
https://oceanwide-expeditions.com/nl/reizen?deal=1![]()
En dan bij mij boeken met 10% korting
Dit is toch mooier dan die spijker dingen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:13 schreef fietsie het volgende:
Voor t mooi (optisch) moet de kabel nog even in slagvast pvc
Wat is je mening over Jever bier?quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben ik ook best wel hoor!
Fair enough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |