Swipe hem naar links!quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:27 schreef Tele6 het volgende:
Iedereen bedankt voor alle reacties op mijn verhaal met broertje. Ik dacht zelf oprecht dat ik me aanstelde dus dit is weer leerzaam
Vandaag appt hij me weer om hulp want hij weet niet hoe hij aan verhuisdozen moet komen. Kom op zeg
Misschien kunnen zijn vrienden dat voor hem regelen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:27 schreef Tele6 het volgende:
Iedereen bedankt voor alle reacties op mijn verhaal met broertje. Ik dacht zelf oprecht dat ik me aanstelde dus dit is weer leerzaam
Vandaag appt hij me weer om hulp want hij weet niet hoe hij aan verhuisdozen moet komen. Kom op zeg
"Wat denk je zelf?"quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:27 schreef Tele6 het volgende:
Heb je geen bekenden, die HRM ervaring hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb weer een complete autobiografie geschreven![]()
En het kon nog langer
Laat hem zo wel aan C lezen, kijken of hij vindt dat ik hier en daar toch wat moet schrappen.
Oh ChatGPT is wel een goede!quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je geen bekenden, die HRM ervaring hebben.
Of dat er een model / format te vinden is via chat gp.
Max een A4 met werkervaringen, inzet op de verschillende afdelingen en resultaten van afgelopen jaar zou toch voldoende moeten zijn.
Plus je presentatie onlangs. Zet hem op!
De Nederlandse les ging vanmiddag uitgebreid over eten, bereidingen etc.
aan de hand van de restaurant recensie vorige week in de VK bijlage.
Nu heb ik trek.
Ach, ik ‘schrok’ van “complete autobiografie” …quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ChatGPT is wel een goede!
Ik heb inderdaad de dingen die jij noemt. Maar ik kom net over een A4tje uit, dus ietsje korter zou wel fijn zijn
Ditquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien kunnen zijn vrienden dat voor hem regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kracht naar kruis, zullen we maar zeggen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog meer leed…114! 114!! 114!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kracht naar kruis, zullen we maar zeggenI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Geen eieren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Teammanager is onderweg. Of ik nog wat van de Albert Heijn moet hebben![]()
Nou een doosje eieren zou handig zijn want die heeft de Picnic niet vandaag
Enablerquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen eieren.
Wel bier. Hebben jullie ook zo'n teammanager?
Hij had ook voor zichzelf meegenomen. We moeten toch wat als we niet naar de brouwerij kunnenquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Enabler
Niet openmaken nu jij
Hij weet in ieder geval prioriteiten te stellenquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen eieren.
Wel bier. Hebben jullie ook zo'n teammanager?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmmm…En ik dacht, dat je recht uit je hart kon spreken en jouw verhaal vertellen en delen. Dan mag meneer pastoor over de spreuken preken en een lied voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte zeg.
Nee, dit is kerk en ceremonie. Ik wist al dat het een standaard tekst ging zijn. Zo doen we dat bij ons. Pastoor doet de dingen waarvoor hij gewijd is. Bepaalde elementen kunnen door leken worden gedaan en bij deze gelegenheden is daar vaak aanbod zat. Bij normale missen niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik dacht, dat je recht uit je hart kon spreken en jouw verhaal vertellen en delen. Dan mag meneer pastoor over de spreuken preken en een lied voorstellen.
Sterkte zeg.
Ach lieverd toch laat dat lekker iemand anders doen danquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, dit is kerk en ceremonie. Ik wist al dat het een standaard tekst ging zijn. Zo doen we dat bij ons. Pastoor doet de dingen waarvoor hij gewijd is. Bepaalde elementen kunnen door leken worden gedaan en bij deze gelegenheden is daar vaak aanbod zat. Bij normale missen niet.
De kinderen en kleinkinderen doen in het crematorium het persoonlijke stuk (en anders had dat op 1 moment in de kerk ook gekund, kerk beweegt wel iets mee). Hoeft niet nog meer bij van mij of andere mensen want dan wordt het wel een heel lang afscheid. Gaat nu al twee uur duren en dan tel ik de rit tussen kerk en crematorium nog niet mee.
Tekst is een authentieke bijbeltekst hequote:Op vrijdag 14 november 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ChatGPfuckingT?? Ik zou het weigeren.
Dit moet echt beter kunnen denk je dan toch? Of iemand anders het laten voorlezen. Je gaat niet iets voorlezen waar je zelf niet achter staat.
Nee hoorquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach lieverd toch laat dat lekker iemand anders doen dan
Dat er met iedereen rekening gehouden werd behalve met jou? Ja dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee hoor
Want ik kan de inhoud wel stom vinden. Maar het ritueel wel waardevol. Soort van anker in rare tijden.
Weet je nog waarover ik postte toen de familiekerst naar kerstavond gezet dreigde te worden? Blijf van mijn ritueel af
Ik was precies net nu een keer daadwerkelijk vanaf 10u nonstop druk aan het werk de hele dag zonder FOK!kijksquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:31 schreef Vanyel het volgende:
Kak ik kon een TGTG broodpakket in Utrecht niet ophalen. Dat probeerde ik aan vlinder te slijten maar die komt naar niet online.
Iemand nog brood voor gratis uit Overvecht?
En toen kreeg je heden niet je dagelijks broodquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik was precies net nu een keer daadwerkelijk vanaf 10u nonstop druk aan het werk de hele dag zonder FOK!kijkshelaasss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |