Omdat ik honderden kilometers afstand zit. Met de mute knop binnen handbereikquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh over krijskoters had ik nog niks gelezen
Naar welk concert ga jij? 🎶quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:23 schreef Blues het volgende:
Leuke bijlees
Behalve Fles
Picnic onderweegs en ik had EINDELIJK een piekervrij nachtje
En vanaaf naar Ziggodome
Simply red. Een ouwe jaren 80 liefde van mequote:Op zaterdag 15 november 2025 12:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Naar welk concert ga jij? 🎶
En weer een doosje geruimd! en een hoek vrij. In het oude dressoir - verhuisd naar de slaapkamer - is nu plek voor de bijouterie. Sommige dingen van “oh ja” dat is er ook nog. 🙃
Nu meer gaan dragen nu het bij de hand is.
Voor het eerst: een onverwachte video call van Broer. Die had een valpartij in de badkamer en is opgenomen - in het 3e ziekenhuisje - met een gebroken elleboog, zķnder operatie. Men is op zoek naar een aanleunwoning met Zorg voor hem. Zij zorgen goed voor hem. Pffft.
Ik hoor het al. Dit was mijn dood geworden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef borisz het volgende:
Opletten met al die bladeren. Naast hoogtemeters is het nu vooral bij iedere stap opletten waar je je voet zet. Anders mis je zo een stronk of tak.
En ik ben alweer thuisquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef borisz het volgende:
Al weer in de trein naar Arnhem. Voor mij de eerste keer N70. Voor Tele wrs de laatste als Nijmegense.
Opletten met al die bladeren. Naast hoogtemeters is het nu vooral bij iedere stap opletten waar je je voet zet. Anders mis je zo een stronk of tak. Blijft een mooi wandelgebied.
Was gezellig 😊.
Dat reken je toch @vlindertje89 niet aan mag ik hopenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:42 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 we doen een sightseeing langs je huis![]()
De straat is er niet op achteruitgegaan zeg.
Dubbele ontkenning, dus dat zou positief zijnquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat reken je toch @:vlindertje89 niet aan mag ik hopen
Verkeerd/te snel gelezen sorryquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning, dus dat zou positief zijn
Er kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:48 schreef sigme het volgende:
Tenminste, als we ook weer heelhuids thuiskomen en daar op tijd eten en bier hebben.
De omvormer en accu hadden ze laten staan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:48 schreef sigme het volgende:
Wij deden een rondje “grote bouwmarkt”. Dat is 130km. Enkele reis.
We zijn ¤500 armer maar wel een zonnepaneel, 15 houten palen, een bijltje en 100kg zand rijker. En nog een en ander aan schroefjes boortje etc.
Plus elkaar de kop niet ingeslagen, dus eind goed al goed. Tenminste, als we ook weer heelhuids thuiskomen en daar op tijd eten en bier hebben.
Nope.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
De omvormer en accu hadden ze laten staan?
utreg?quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:47 schreef Vanyel het volgende:
Omg op de Laan van chartreeeeuuuuse
Heel dichtbij nu
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |