Orkest heeft nog de keuze straks toch?quote:Op zondag 11 januari 2026 21:11 schreef Dazalbest1 het volgende:
Jammer van Froukje, ik zie liever Isabella vertrekken
quote:Op zondag 11 januari 2026 21:12 schreef Gremen het volgende:
In het midden van de aarde is iets met Smeagol
Ja, maar wie niet bij de onderste twee zit kan sowieso niet afvallenquote:Op zondag 11 januari 2026 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Orkest heeft nog de keuze straks toch?
Oh ja tussen de laagste 2 he, ff hoop houden nogquote:Op zondag 11 januari 2026 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Orkest heeft nog de keuze straks toch?
Het kan nogquote:Op zondag 11 januari 2026 21:11 schreef Dazalbest1 het volgende:
Jammer van Froukje, ik zie liever Isabella vertrekken
Het kan nog!quote:Op zondag 11 januari 2026 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar wie niet bij de onderste twee zit kan sowieso niet afvallen
Ik corrigeer mijn voorspelling naar Jamai en Annickquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:54 schreef Moira het volgende:
Gezien hun achtergrond voorspel ik alvast dat de finale vast uit Jamai en Froukje zal bestaan
Dit inderdaad....quote:Op zondag 11 januari 2026 22:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik corrigeer mijn voorspelling naar Jamai en Annick
Had niet verwacht dat het orkest Isabelle erdoorheen zou stemmenBeetje lullig dat ze Froukje op 1 fout afrekenen terwijl Isabelle ze elke aflevering maakt
En Jamai eindelijk drie 10en
Dit ging wel erg fout bij Froukje, was geen klein foutje.quote:Op zondag 11 januari 2026 22:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik corrigeer mijn voorspelling naar Jamai en Annick
Had niet verwacht dat het orkest Isabelle erdoorheen zou stemmenBeetje lullig dat ze Froukje op 1 fout afrekenen terwijl Isabelle ze elke aflevering maakt
En Jamai eindelijk drie 10en
Snap ik, maar meestal zie je het orkest over een bredere lijn oordelen. Dan komt Froukje nog steeds met kop en schouders boven Isabelle uit.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit ging wel erg fout bij Froukje, was geen klein foutje.
Dat vond ik niet. Ze was overduidelijk de slechtste kandidaat.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:21 schreef Moira het volgende:
Snap ik, maar meestal zie je het orkest over een bredere lijn oordelen. Dan komt Froukje nog steeds met kop en schouders boven Isabelle uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |